تقدیر استاندار از افتخار آفرینان گیلانی مسابقات جهانی مهارت + عکس

 به گزارش دیارمیرزا استاندار گیلان در دیدار با افتخار آفرینان گیلانی مسابقات جهانی مهارت با بیان اینکه گیلان از لحاظ جمعیتی در موقعیت پنجره طلایی قرار گرفته است افزود :  باید با بهره گیری از این فرصت طلایی در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداریم . وی در ادامه سخنان خود با اشاره به […]

 به گزارش دیارمیرزا استاندار گیلان در دیدار با افتخار آفرینان گیلانی مسابقات جهانی مهارت با بیان اینکه گیلان از لحاظ جمعیتی در موقعیت پنجره طلایی قرار گرفته است افزود :  باید با بهره گیری از این فرصت طلایی در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداریم .
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت وجود متخصصین ، دانش آموختگان و جوانان با هوش در رشد و پیشرفت جامعه تصریح کرد : باید با جهت دهی درست و اصولی و برنامه ریزی دقیق از ظرفیت وجود نخبگان به نحو احسن استفاده شود .
نماینده عالی دولت در گیلان برضرورت توجه بیشتر به تکنولوژی و صنعت در میان جوانان تأکید کرد و افزود : افزایش قدرت علمی موجب خواهد شد تا کشورهای سلطه گر نتوانند برملت ها تسلط یابند و جمهوری اسلامی ایران نیز با این راهبرد توانسته انحصار علمی کشورهای استکباری را بشکند .
کیهان هاشم نیا برضرورت فراهم کردن زمینه لازم برای شرکت کنندگان و افتخار آفرینان در رقابت های علمی به منظور فعالیت در رشته های تخصصی خودشان تأکید کرد و افزود : درخششن گیلانیان که بخش قابل توجهی از جمعیت منتخب گروه اعزامی به مسابقات جهانی مهارت آلمان را تشکیل می دهند افتخاری برای تمامی گیلانیان بشمار می رود .

درادامه این دیدار شمشادی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت : چهل و دومین دوره مسابقات جهان مهارت آلمان با حضور ۶۵ کشور جهان و شرکت ۱۳ نفر رقابت کننده از کشورمان

برگزار گردید که تیم ملی کار آموزان سازمان آموزشی فنی و حرفه ای کشورمان با کسب ۹۱/۵۱۶ امتیاز توانست رتبه جمهوری اسلامی ایران را ۲ پله نسبت به چهل و یکمین دوره این مسابقات ارتقاء دهند و جایگاه چهارم جهانی را کسب نمایند .
وی در ادامه افزود : جوانان عزیز گیلانی در این عرصه از مسابقات توانستند با کسب ۳ دیپلم افتخار در رشته مکاترونیک توسط سعید خندق و میثم کاظمی و طراحی گرافیک توسط رضا تیموری افتخار آفرینی کنند و سهم مهمی را در کسب رتبه چهارم جهانی ایفاء نمایند .
در ادامه این دیدار استاندار گیلان با اهداء لوح و هدایایی از افتخار آفرینان گیلانی مسابقات جهانی مهارت تقدیر   کرد .

Share