ترانه‌سرای آشوب‌های ۸۸ در ویژه برنامه ماه رمضان!

به گزارش دیارمیرزا به نقل از کیهان، با شروع ماه مبارک رمضان، چهار شبکه سیما، اقدام به پخش مجموعه برنامه ویژه رمضان نموده‌اند که سراینده ترانه تیتراژ همه این برنامه‌ها، یک ترانه‌سرای فعال در آشوبهای سال ۸۸ است. جالب این است که گویا دست‌اندرکاران برنامه‌های یاد شده از سابقه این ترانه‌سرا کاملا آگاهی داشته‌اند، چرا […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از کیهان، با شروع ماه مبارک رمضان، چهار شبکه سیما، اقدام به پخش مجموعه برنامه ویژه رمضان نموده‌اند که سراینده ترانه تیتراژ همه این برنامه‌ها، یک ترانه‌سرای فعال در آشوبهای سال ۸۸ است.

جالب این است که گویا دست‌اندرکاران برنامه‌های یاد شده از سابقه این ترانه‌سرا کاملا آگاهی داشته‌اند، چرا که نام این ترانه‌سرا در تیتراژ، دیده نمی‌شود. اگرچه نام ترانه‌سرا در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

شایان ذکر است این ترانه‌سرا در سال ۸۸، برای داریوش اقبالی خواننده سلطنت‌طلب و معتاد فراری ترانه‌ای سرود که بخشی از این ترانه، توسط قانون‌شکنان در کف خیابان، خوانده می‌شد.

در گذشته برخی دیگر از ترانه‌سرایان مسئله‌دار، با اسم مستعار کارهای خود را به گزاف به برنامه‌سازان می‌فروختند.
به نظر می‌رسد مسئولان نظارت سیما، باید با وسواس بیشتری کارهای برنامه‌سازان و تعاملات آنها را در نظر بگیرند تا به این شکل اعتماد میان مخاطب و رسانه‌ ملی خدشه‌دار نشود!

Share