تبلیغات امور منافی عفت در خیابان های تهران + عکس

به گزارش دیارمیرزا در حالی که بخشهای مختلف نظارتی در فضای مجازی به شدت از تخطی رسانه ها از مسائل اخلاقی مراقبت کرده و انواع و اقسام واژه ها را به زیر تیغ فیلتر برده اند این روزها در کف خیابان و در و دیوار شهر شاهد چسباندن تبلیغات اموری هستیم که بعضا عفت عمومی […]

به گزارش دیارمیرزا در حالی که بخشهای مختلف نظارتی در فضای مجازی به شدت از تخطی رسانه ها از مسائل اخلاقی مراقبت کرده و انواع و اقسام واژه ها را به زیر تیغ فیلتر برده اند این روزها در کف خیابان و در و دیوار شهر شاهد چسباندن تبلیغات اموری هستیم که بعضا عفت عمومی را با چالش مواجه می کند .
به گزارش خبرنگار زیرنویس آنلاین، در یکی از پر ترددترین معابر عمومی شهر تهران تبلیغاتی نصب شده است که در آن از حل مشکلات زناشویی با عنوان س ک س درمانی یاد شده است .
این پوسترهای تبلیغاتی از برگزاری یک سمینار بزرگ با نام “رفتار عاشقانه” خبر می دهد .
در پوستر پر رنگ و لعاب مذکور اینگونه آمده : “مکانیزم های ضد خیانت را فعال کنید” ، ” قلب همسرتان را به دیوار دل خودتان زنجیر کنید”

به نظر می رسد بخشی از نظارت فیلترینگی در فضای مجازی اینروزها باید معطوف به خیابانها و تبلیغات گسترده برخی اقدامات عجیب نهادها و اشخاص حقیقی شود .

جالب اینجاست که در این پوسترها تنها با ارائه یک شماره که مربوط به شبکه پیامک است از علاقه مندان خواسته شده تا جهت ثبت نام پیامکی را برای این شماره ارسال نمایند .

برخورد منطقی با مسائل زناشویی و پذیرفتن مشکلات در روابط زنانشویی از جمله مواردی است که در فرهنگ ایرانیان وجود دارد اما گسترانیدن آن در سطح خیابان و تبلیغات گسترده با نام س ک س درمانی قابل تامل بوده و لزوم نظارت دقیق وزارت فرهنگ و ارشاد و نهادهای مسئول را پیرامون اینگونه اقدامات می طلبد .

منبع: زیرنویس آنلاین

Share