تامینی:رئیس‌جمهور منتخب با مشی اعتدال به منازعات سیاسی پایان دهد

به گزارش دیارمیرزا حسن تأمینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: دولت آقای احمدی‌نژاد، دولت فعال و پرکاری بود اما معایبی نیز داشت.   وی افزود: آقای روحانی نیز باید بداند که همه مسئولان نظام بدهکار مردم هستند و […]

tamini

به گزارش دیارمیرزا حسن تأمینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: دولت آقای احمدی‌نژاد، دولت فعال و پرکاری بود اما معایبی نیز داشت.

 

وی افزود: آقای روحانی نیز باید بداند که همه مسئولان نظام بدهکار مردم هستند و باید در تأمین نیازهای آنها تمام تلاش خود را به انجام رسانند.

 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: دغدغه‌های اصلی مردم مباحث سیاسی نیست و انتظار داریم تا آقای روحانی با خط‌ مشی اعتدال‌گرایانه به این مباحث پایان دهد و به دغدغه‌های اصلی مردم یعنی تورم و بیکاری رسیدگی کنند.

 

تأمینی تصریح کرد: متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم مشکلاتی مثل آلودگی هوا، ریزگردها، فقدان اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد را حل کنیم و باید فکری اساسی برای حل و رفع آنها داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: هزینه‌های حوزه سلامت، دارو و درمان کمرشکن شده است، به نحوی که از اینکه خود را عضو کمیسیون بهداشت و درمان بخوانیم، شرم داریم.

 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم تا توجه ویژه‌ای به گیلان داشته باشد، چراکه در سال‌های اخیر به این شهرستان کم توجهی شده است.

 

تأمینی با بیان اینکه برکات نظام اسلامی تا کنون شامل حال گیلان شده است، افزود: قصد سیاه‌نمایی ندارم، اما این منطقه با ۲.۵ میلیون نفر جمعیت زمانی که دلارهای ۷ تومانی تقسیم می‌شد و در حالی که در جایگاه دوم صنعت کشور قرار داشت، مبدل به یک قطب کشاورزی شد که البته کشاورزی نیز در این منطقه رو به نابودی رفته است و حتی یک کشاورز راضی نمی‌یابیم.

 

نماینده رشت در پایان با بیان اینکه گیلان بیشترین نرخ بارندگی را دارد، اما بسیاری از روستاهای این منطقه آب آشامیدنی ندارند، اضافه کرد: متأسفانه مسافرانی که راهی این دیار می‌شوند نیز حاصلی به جز آلودگی هوا، بیکاری و ورشکستگی کارخانه‌ها ندارند.

Share