به یاد شهدای فلسطینی مددجویان کمیته امداد گیلان اطعام می‌شوند

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری روز جهانی قدس در گیلان اظهار کرد: هماهنگی لازم برای حضور فعال بازاریان، اصناف و کسبه استان در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شده است. وی به تهیه پرچم‌های فلسطین و حزب‌الله لبنان به منظور استفاده در راهپیمایی روز جهانی […]

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری روز جهانی قدس در گیلان اظهار کرد: هماهنگی لازم برای حضور فعال بازاریان، اصناف و کسبه استان در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شده است.

وی به تهیه پرچم‌های فلسطین و حزب‌الله لبنان به منظور استفاده در راهپیمایی روز جهانی قدس در گیلان اشاره کرد و افزود: جمله “راهپیمایی روز جهانی قدس، نمادی از حماسه سیاسی دیگر” توسط شرکت مخابرات گیلان در صفحه نمایشگر تلفن‌های عمومی درج می‌شود.

اشجری از ارسال ۵۰ هزار پیامک با جمله “وعده دیدار، راهپیمایی روز جهانی قدس برای خلق حماسه‌ای دیگر” به مشترکان تلفن همراه گیلان خبر داد و تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان به منظور حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه‌های مختلفی را تولید و پخش می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پخش تیزر اطلاع‌رسانی مسیرهای راهپیمایی تهیه شده از طرف این شورا در شبکه باران، بیان کرد: رسانه‌های گیلان در زمینه تولید مقاله، گزارش و اخبار مربوط به روز جهانی قدس فعال می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه مراسم ویژه خانواده کمیته امداد در تمام استان همراه با اطعام و افطار به یاد شهدای فلسطینی برگزار می‌شود، اضافه کرد: کمک‌های نقدی راهپیمایان در روز جهانی قدس برای مردم مظلوم فلسطین جمع‌آوری می‌شود.

وی فعال شدن مجتمع‌های فرهنگی شهرستان‌ها با برگزاری ویژه‌برنامه روز جهانی قدس را از برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد و گفت: مراسم شب شعر با موضوع فلسطین در رشت و شهرستان‌ها در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

اشجری با تاکید بر تشویق نویسندگان و پژوهشگران برای درج مقاله‌های علمی و فرهنگی با موضوع قدس در رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: انجمن کاریکاتور گیلان به منظور برگزاری نمایشگاه کاریکاتور در سالن مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت فعال می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به حضور ورزشکاران با لباس‌های ویژه در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات ورزشی با عنوان “جام قدس” در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موتورسواران در روز راهپیمایی روز جهانی قدس در جلوی راهپیمایان رژه می‌روند، اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد با لباس‌های ویژه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور پیدا می‌کنند.

اشجری از حضور گردان‌های الزهرا (س) و عاشورا در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در گیلان خبر داد و افزود: پایگاه‌های مقاومت با برگزاری ویژه‌برنامه مربوط به روز جهانی قدس فعال می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور خانواده بزرگ شاهد و ایثار به‌ویژه جانبازان در جلوی صف‌های راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: مسابقه‌های فرهنگی ویژه خانواده‌های ایثارگران به مناسبت روز جهانی قدس در استان برگزار می‌شود./فارس

Share