جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

بسیج برای سپاه نیست،بلکه بسیج یعنی مردم آماده وسازماندهی شده

سردار عبدالله پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در افتتاح پروژه های سپاه پاسدارن سیاهکل گفت : بسیج فقط برای سپاه نیست ، بلکه بسیج یعنی مردم آماده و سازماندهی شده ، بسیج یعنی مردم و پست و مقام نیز در آن هیچ نقشی ندارد و این معجزه امام خمینی (ره) بود.

به گزارش دیارمیرزا با حضور سردار محمد عبدالله پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان و مسئولین شهرستان سیاهکل ، پروژه های مسکن محرومین ، ساختمان حوزه شهری و سالن ورزشی صالحین افتتاح و کلنگ سالن تیراندازی در اردوگاه قدس ازبرم به زمین زده شد.

سپاه پاسداران بازوی توانمند مقام معظم رهبری می باشد

حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی امام جمعه سیاهکل در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت : یکی از بهترین راه های نزدیک شدن به خداوند انس با قرآن است که در این ماه مبارک قرائت یک آیه قرآن به مانند ختم کردن قرآن در ماه های دیگر است و البته می بایست در آیات قرآن تدبر کرد.

sardar-abdolahpor (20)

وی از سرهنگ قربانی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل قدردانی کرد و ابراز داشت : سرهنگ قربانی حقیقتا پیگیر پروژه های ارزشمند هستند و امیدواریم تا دوران فرماندهی ایشان مستدام باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سیاهکل تصریح کرد : سپاه از نیروهای اصلی و اصیل انقلاب و بازوی توانمند مقام معظم رهبری می باشد که در کنار روحانیت ، در خدمت نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با اشاره به تحولات اخیر مصر گفت : انقلاب مصر به راحتی با یک کودتا از بین رفت و اما به دلیل وجود سپاه پاسداران در جمهوری اسلامی ایران ، آنها نتوانستند در این کشور کودتا بکنند و امام خمینی (ره) به زیبایی فرمودند : «اگه سپاه نبود کشور هم نبود».

وی ادامه داد : در مقاطع مختلف نیز همین طور بوده است و در زمان حاضر که سپاه وارد عرصه فرهنگی شده ، به خوبی در حال ایفای وظیفه خود می باشد و امیدواریم در زمان ظهور امام زمان (عج ) نیز توفیق یاری آن حضرت را به آنها عنایت بفرماید.

بسیج فقط برای سپاه نیست ، بلکه بسیج یعنی مردم آماده و سازماندهی شده

سردار محمد عبدالله پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان نیز ضمن تشکر از مجموعه مهندسی و فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل گفت : از مسئولین شهرستان سیاهکل به دلیل حمایت از این پروژه ها سپاسگذارم.

sardar-abdolahpor-sepah-cilan

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خراسان شمالی مبنی بر اینکه «کلید طلایی حل هه مشکلات این مملکت بسیج است» گفت : بسیج فقط برای سپاه نیست ، بلکه بسیج یعنی مردم آماده و سازماندهی شده ، بسیج یعنی مردم و پست و مقام نیز در آن هیچ نقشی ندارد و این معجزه امام خمینی (ره) بود.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان تصریح کرد : اولین بسیجی عالم امام علی (ع) است و باید خودمان را با ایشان تنظیم کنیم و خودمان را فدایی اسلام بکنیم و با این نگاه می توانیم به سعادت برسیم و برای ولایت سربازی کنیم.

سردار عبدالله پور با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) قبل از وفاتشان گفت : این انقلاب نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) است و اگر بخواهیم در مسیر درست باقی بمانیم ، باید بسیجی بمانیم.

وی با اشاره به ساخت مکان های ورزشی توسط سپاه پاسداران گفت : سپاه در نظر دارد تا در کنار هر حوزه مقاومت ، یک سالن ورزشی بسازد و این کار سبب پر کردن زمان فراقت جوانان به صورت سالم خواهد بود.

مردم با حضور در انتخابات ، اطاعت پذیری خود از ولایت فقیه را به اثبات رساندند

سرهنگ اسماعیل قربانی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل گفت : خداوند را شاکریم که از نعمت نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه برخورداریم و هزاران بار شکر می کنیم که ملت ما نیز شکر گذار این نعمت الهی هستند.

sardar-abdolahpor (19)

وی با اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت : مردم با حضور ۷۲ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، اطاعت پذیری خود از ولایت فقیه را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل ادامه داد : در حماسه اقتصادی نیز که صحنه مقاومت و نبرد ما با دشمن است ، سرافراز و سربلند بیرون خواهیم آمد.

سرهنگ قربانی به نقش نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و اظهار داشت : از آنجایی که دشمن با انبوه رسانه ها و ابزارهای خود به جوانان و نوجوانان هجمه وارد کرده است ، نظام تربیت صالحین یک بستر بسیار مناسب برای تقابل فرهنگی در کشور می باشد.

وی در ادامه به گزارش عملکرد مهندسی سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل پرداخت و توضیحاتی را در رابطه با طرح های مورد بهره برداری و پیشنهاداتی نیز برای ساخت مکانهای اقامتی و ورزشی جدید در این شهرستان به سردار عبدالله پور ارائه کرد.

گزارش تصویری

کلنگ زنی سالن ورزشی ۹دی به ۱۲۰۰ مترمربع و سوله تیراندازی ۹۵۰ مترمربع در اردوگاه قدس ازبرم

sardar-abdolahpor (1) sardar-abdolahpor (2) sardar-abdolahpor (3) sardar-abdolahpor (4) sardar-abdolahpor (5) sardar-abdolahpor (6) sardar-abdolahpor (7)افتتاح سالن ورزشی صالحین حوزه شهریsardar-abdolahpor (8) sardar-abdolahpor (9) sardar-abdolahpor (10)

افتتاح ساختمان حوزه شهید مطهریsardar-abdolahpor (11) sardar-abdolahpor (12) sardar-abdolahpor (13) افتتاح مکن محرومین در روستای توشی ، که در ساخت آن گروه سازندگی شهید احمدی روشن ، حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری ، بسیج سازندگی و اداره بهزیستی همکاری داشته اند.sardar-abdolahpor (14) sardar-abdolahpor (15) sardar-abdolahpor (16) sardar-abdolahpor (17) sardar-abdolahpor (21)sardar-abdolahpor (18)

منبع:درسیاهکل

Share