برگزاری عروسی مجلل برای فرزند موسوی خوئینی ها در هتل استقلال

به گزارش دیارمیرزا جشن عروسی فرزند سیدمحمد موسوی خوئینی ها عضو ارشد مجمع روحانیون که به “مرد خاکستری اصلاحات” نیز مشهور است، دوشنبه شب هفته جاری در هتل استقلال تهران برگزار شد. در این مراسم چهره های اصلاح طلب مشهوری ازجمله سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، محمدعلی ابطحی رئیس دفتر خاتمی، موسوی لاری وزیر کشور […]

به گزارش دیارمیرزا جشن عروسی فرزند سیدمحمد موسوی خوئینی ها عضو ارشد مجمع روحانیون که به “مرد خاکستری اصلاحات” نیز مشهور است، دوشنبه شب هفته جاری در هتل استقلال تهران برگزار شد.خاتمی خوئینی ها ابطحی انصاری اصلاح طلبان

در این مراسم چهره های اصلاح طلب مشهوری ازجمله سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، محمدعلی ابطحی رئیس دفتر خاتمی، موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات، موسوی بجنوردی پدر همسر سیدحسن خمینی، مجید انصاری عضو مجمع روحانیون و … حضور داشتند.

برخی شاهدان عینی که در این مراسم جشن حضور داشته اند، می گویند پذیرایی از مهمانان با انواع و اقسام غذاها و دسرهای تجملی مورد تعجب و شگفتی برخی از حاضران شده بود.

یکی از حاضران در این جشن عروسی به خبرنگار فاطر گفت که با وجود این تورم و گرانی هایی که اکثر مردم با آن مواجه هستند، برگزاری چنین مراسمی با این هزینه های سنگین، در شأن فردی که لباس روحانیت را بر تن دارد، نبود و این مسئله جای تعجب دارد.

منبع: فاطر نیوز

Share