رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبرداد:

برخورد با ناهنجاری‌های سواحل گیلان در ماه رمضان

به گزارش دیارمیرزا رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان گفت: پلیس در این راستا نیز اقدام‌های خود را در ساحل تشدید کرده و با ناهنجاری‌های صوتی و رفتاری برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

1j(4)به گزارش دیارمیرزا مهرداد مهرگان پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: روح معنوی ماه رمضان آرامش خیال و احساس امنیت را در جامعه ارتقا می‌دهد.

وی با تشریح اقدام‌ها و اولویت‌های پلیس امنیت عمومی در ماه مبارک رمضان، اذعان کرد: استقبال مردمی از ضیافت الهی نشانه عشق و دلدادگی آنها به خداوند لایزال است.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان ادامه داد: کسی که متکی و متصل به خداوند باشد وجودش مملو از امنیت و آرامش خواهد بود.

وی از تشدید اقدام‌های امنیتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: پلیس با این اعتقاد که تعدادی از افراد غافل حرمت ماه مبارک رمضان را نگه نمی‌دارند اقدام‌های امنیتی خود را برای حفظ شأن و منزلت ماه رمضان تشدید می‌کند.

مهرگان تشدید اقدام‌های امنیتی را گشت‌های امنیت اخلاقی برای برخورد با بدحجابی و رفتارهای ناصحیح در جامعه، بازدیدهای مستمر از اماکن عمومی، سیاحتی و تفرجگاه‌ها عنوان کرد.

*برخورد با ناهنجاری‌های سواحل گیلان در ماه رمضان

وی با تصریح بر اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا در ماه مبارک رمضان باز و پذیرای مسافران است، خاطرنشان کرد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از اولویت‌های پلیس است.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان اذعان کرد: پلیس در این راستا نیز اقدام‌های خود را در ساحل تشدید کرده و با ناهنجاری‌های صوتی و رفتاری برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

وی متذکر شد: تمام واحدهای پذیرایی گیلان در شهرها، روستاها، اماکن رفاهی و تفریحی مسدود بوده و تنها به رستوران‌های بین راهی در صورتی که از پوشش لازم برخوردار باشد مجوز پذیرایی به مسافران داده شده است.

مهرگان از مردم گیلان خواست تا در صورت مشاهده تخلف صنوف مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا نزدیک‌ترین واحد انتظامی اطلاع دهند.

Share