بازسازی مدرسه‌ای در روستای رجله دره ریک توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد تالش

گروه جهادی سیدعلی خامنه ای دانشگاه آزاد تالش مدرسه ابتدایی رجله دره ریک را در روستای لمبه شهرستان تالش بازسازی و تعمیر کردند. به گزارش دیارمیرزا میلاد رضا پور در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه گروه جهادی سید علی خامنه ای دانشگاه پیام نور تالش در دو بازده زمانی قبل […]

گروه جهادی سیدعلی خامنه ای دانشگاه آزاد تالش مدرسه ابتدایی رجله دره ریک را در روستای لمبه شهرستان تالش بازسازی و تعمیر کردند.

به گزارش دیارمیرزا میلاد رضا پور در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه گروه جهادی سید علی خامنه ای دانشگاه پیام نور تالش در دو بازده زمانی قبل و بعد از ماه مبارک رمضان به فعالیت های جهادی در روستاهای لمبه، گاراراشاقی و قلعه چای شهرستان تالش خواهند پرداخت، گفت: در دهه اول دانشجویان به بازسازی و تعمیر و رنگ آمیزی مدرسه ابتدایی رجله دره ریک روستای لمبه پرداختند و با نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در این مدرسه کار را به پایان رساندند.

وی لوله گذاری و مهار آب رودخانه که در مسیر مدرسه قرار داشت را یکی دیگر از فعالیت های بچه های جهادی عنوان کرد و گفت: کلنگ ساخت یک غسالخانه و وضو خانه در روستای لمبه زده شد که بعد از ماه مبارک رمضان و با شروع فعالیت دانشجویان جهادی در دهه دوم به ساخت آنها خواهیم پرداخت.

مسئول گروه جهادی سیدعلی خامنه ای دانشجویان دانشگاه آزاد تالش گفت: اعزام پزشک به صورت رایگان، واکسیناسیون دام ها توسط کارگروه دامپروری دانشجویان جهادی و پیگیری آسفالت راه ماشین رو ۲۰ کیلومتری از برنامه های دهه دوم دانشجویان در بعد از ماه مبارک رمضان می باشد.

رضاپور تصریح کرد: شناسایی منطقه ای در روستای لمبه شهرستان تالش توسط کارگروه کشاورزی برای کشت زعفران از مهم ترین فعالیت های دانشجویان جهادگر است که دانشجویان پیگیر هستند که با هماهنگی و ارتباط با جهاد کشاورزی شهرستان کشت زعفران را در این منطقه عملیاتی کنند.

وی ساماندهی و ارائه تسهیلات به مردم روستا برای کاشت و داشت گیاه گل گاوزبان که بزرگترین منبع اقتصادی مردم روستای لمبه بشمار می رود را از جمله فعالیت های دانشجویان عنوان کرد و گفت: در صددهستیم که با هماهنگی جهاد کشاورزی کلاس های آموزش برای کاشت این گیاه و گیاه زعفران را برای مردم روستا برگزار کنیم.

مسئول گروه جهادی سیدعلی خامنه ای دانشجویان دانشگاه آزاد تالش خاطرنشان کرد: دانشجویان در کارگروه عمرانی آب معدنی چند چشمه که به هم وصل می شود را با ساخت یک منبع آب، آب آشامیدنی مردم روستا را برایشان فراهم و لوله کشی کردند.

Share