به گزارش دیارمیرزا:

اکبر عبدی جیغ فاحشه صهیونیست را در آورد!

به گزارش دیارمیرزا: سایت ‘صدای فرانسه’ مطلبی را با عنوان ‘نامه گلایه آمیز یک دختر یهودی به اکبر عبدی’ خطاب به این هنرمند کشورمان در واکنش به انتقاد طنز وی از صهیونیست ها در مراسم اعطای نشان فرهنگ و هنر منتشر ساخت.

به گزارش دیارمیرزا :این سایت ادعا کرده است، اکبر عبدی در تالار وحدت از واژه “جود” مخفف واژه “یهود”، “جهود” بعنوان طنز استفاده کرد.
عبدی در مراسم تالار وحدت با ادبیاتی طنز و جالب به حضور بی منطق و قاصبانه صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی کنایه ای زده و غیر معقولانه بودن این جنایات را محکوم کرد.

 


در این مطلب ادعا شده است که یک زن یهودی ایرانی، الهام یعقوبیان از سخنان طنز اکبر عبدی در تالار وحدت درباره استفاده از واژه “جود” مخفف تحقیر آمیز واژه “یهود”، “جهود” گلایه کرده و در نامه ای سرگشاده به اکبر عبدی در وبلاگ شخصی اش نوشته: ” شما اخیراً در میان صحبت هایتان با استقاده از واژه تحقیر آمیز “جود” ، آگاهانه، یا نا آگاهانه به جمعیتی از هم میهنان خود توهین کردید و خاطر بسیاری را آزردید.”
این زن صهیونیست در این نامه سرگشاده خطاب به اکبر عبدی نوشته” شما را از “محله ی برو بیا” شناختیم، با “باز مدرسه ام دیر شد” دنبالتان کردیم تا به “آدم برفی” رسیدیم. همان فیلمی که در صف دیدن آن، از عوامل چماق به دست ده نمکی کتک خوردیم. باز آمدیم تا شما را با بازی در “اخراجی ها یی” پیدا کردیم که دست ساخت همان ده نمکی بود.”
در پایان این نامه این زن یهودی خطاب به عبدی نوشته: “جناب عبدی، یک عمرهنرمندانه بازی کردید، دمی هم هنرمندانه زندگی کن! ”

 

الهام یعقوبیان کیست؟
الهام یعقوبیان یهودی‌زاده‌ای صهیونیست است که در فروردین سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در مدرسه یهودیان ایرانی موسوم به “اتفاق” گذراند و در سال ۱۳۷۳ موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد واحد تهران شد.
از آنجایی که “یعقوبیان” از ابتدای نوجوانی با انجمن کلیمیان تهران مرتبط بود و از سوی این انجمن هدایت و حمایت می‌شد در سن ۱۶ سالگی موفق به انتشار اولین کتاب رمان خود تحت عنوان “دریای خاموش” توسط “نشر میعاد” شد.
این صهیونیست مقیم آمریکا در تابستان سال ۱۳۶۹، دومین اثر خود تحت عنوان “تند باد سرنوشت” را به رشته تحریر در آورد که به زعم خودش بیانگر نگاه‌ها، رویاها و نیز دغدغه‌های نسلی از جوانان ایران است که تقدیر خود را ناخواسته با تند بادی از ارزش‌های اجتماعی و پیشامدهای نابهنگام خانوادگی عجین شده می‌یابند!
این نویسنده صهیونیست در اوایل دهه ۷۰ شمسی به عضویت رسمی انجمن کلیمیان تهران درآمد و فعالیت خود را در “کمیته فرهنگی” این انجمن شروع کرد، طوری که در فروردین ماه سال ۱۳۷۸ و دوران حاکمیت دولت اصلاحات با همکاری تعدادی از مسئولین و نویسندگان اقلیت یهود موفق به انتشار مجله “افق بینا” ارگان رسمی انجمن کلیمیان شد و برای مدتی نیز سر دبیری این نشریه را بر عهده گرفت.
الهام یعقوبیان در راه اسرائیل
الهام یعقوبیان که همانند برخی از یهودیان داعیه “ارض موعود” را در سر می‌پروراند، در اواخر سال ۱۹۹۸ میلادی (۱۳۷۷ شمسی) برای اولین بار راهی سرزمین‌های فلسطین اشغالی شده و پس از دیدار با برخی از دست‌اندرکاران و مسئولین رژیم صهیونیستی به ویژه سرویس‌ امنیتی این رژیم به همراه تعدادی از یهودیان حامی صهیونیسم و عناصر سلطنت‌طلب به عضویت سازمان ایرانیان سکولار موسوم به “مرز پُرگهر” درآمده و بدین ترتیب فعالیت‌های خود را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد. در طول همکاری وی با این سازمان بارها ارتباطات نامشروع و فساد اخلاقی اش حاشیه ساز شده بود.
آغاز ماموریت الهام یعقوبیان در آمریکا
الهام یعقوبیان پس از دیدن آموزش‌های لازم و دریافت سرفصل‌های ماموریتش از طرف سرویس‌‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، در اواخر سال ۱۹۹۹ میلادی عازم محل ماموریت جدید خود واقع در لس آنجلس آمریکا شد و در اولین گام به عنوان مشاور و راهنمای مهاجرین در “سازمان فدراسیون یهودیان آمریکا” مشغول به کار شد.
وی پس از مدتی دامنه فعالیت‌های خود را با تداوم همکاری در سازمان ایرانیان سکولار موسوم به”مرز پُرگهر” که به اصطلاح در زمینه “برقراری دموکراسی، حقوق بشر و حقوق زنان برای ایران” فعالیت دارد، گسترش داد و این کار را از طریق ارائه مقالات اجتماعی و سیاسی به مجلات فارسی زبان لس آنجلس و به ویژه همکاری تنگاتنگ با نشریه “شوفار” دنبال نمود و علاوه بر آن با سفر به دیگر شهرهای امریکا و حضور در سمینارها و اجتماعات و ایراد سخنرانی و انجام مصاحبه درباره حقوق زنان ایرانی بر فضاسازی‌های خود علیه جمهوری اسلامی شدت بخشید.
با این حال، کار به همین جا ختم نشده و “یعقوبیان” که گویا برای سیاه‌نمایی علیه ایران موظف به دریافت و اجرای ماموریت‌های جدید از سوی دولتمردان امریکایی شده بود، در سال ۲۰۰۲ میلادی با “جان مک کین” از مدافعان حمله نظامی به ایران و رقیب انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۰۸، در سال ۲۰۰۳ میلادی با “براد شرمن” عضو دمکرات کنگره امریکا، در سال ۲۰۰۴ میلادی با “لورتا سانچز” نماینده کنگره امریکا و از مدافعان گروهک منافقین و بالاخره در همان سال با “کنت تیمرمن” روزنامه نگار امریکایی و باصطلاح بنیانگذار “بنیاد دموکراسی برای ایران”ملاقات کرد و پس از آن به همراه تعدادی از یهودیان ایرانی مقیم امریکا اقدام به انتشار ماهنامه “مرز پُرگهر” با رویکرد ضد ایرانی کرده و خود سردبیری آن را برعهده گرفت.

 


واگذاری ماموریت به یعقوبیان در حوزه خاورمیانه
از آنجایی که یعقوبیان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عبری مسلط می‌باشد در سال ۲۰۰۶ میلادی ماموریتی جدید در حوزه خاورمیانه با محوریت ایران به وی محول شده و به عنوان “رایزن و هماهنگ کننده روابط با جوامع خاورمیانه” در “گارد ملی آمریکا” وابسته به نیروی دریایی این کشور مشغول به کار شد و در این راستا برای تکمیل آموزش‌هایش در مقطع کارشناسی ارشد، در رشته علوم سیاسی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا واقع در لس آنجلس بورسیه شد.
حمایت یعقوبیان از طرح دوستی مشایی
الهام یعقوبیان که پس از خروج از ایران همواره ارتباطات مستمر و تنگاتنگی با دست اندرکاران رژیم صهیونیستی داشته و دارد، در سال ۲۰۰۸ میلادی با “یول هاسون” نماینده حزب کادیما و جنبش واحد اسرائیل و “میشل کاهن دلرحیم” از اعضای کنست اسرائیل دیدار کرده و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود علیه جمهوری اسلامی را به آنها ارائه کرد و رهنمودهای جدیدی برای تداوم پروژه “ایران ستیزی” از آنان دریافت کرد.

 


پس از این دیدارها که مصادف با طرح جنجالی “اسفندیار رحیم مشایی” مبنی‌بر “دوستی مردم ایران با مردم اسرائیل و آمریکا” بود، یعقوبیان در سال ۲۰۰۸ صفحه‌ای تحت عنوان “اتحاد ملت ایران و اسرائیل” را در فضای مجازی (فیس بوک) ایجاد کرد که به زعم صهیونیست‌ها این اقدام “پدر خوانده معنوی کمپین اسرائیلی‌ها ایرانیان را دوست دارند” محسوب می‌شود.

 

 

تاریخ سازی یعقوبیان برای قوم یهود
الهام یعقوبیان که همانند برخی از همکیشانش قوم یهود را میراث‌دار اصلی فرهنگ ایران می‌داند از سال ۲۰۱۰ میلادی به همراه جمعی از یهودیان ایرانی با محوریت “یوسف ستاره شناس” اقدام به راه‌اندازی “مرکز پژوهش و مطالعات یهودیان ایران” در لس آنجلس کرده و بطور مستمر اقدام به ثبت تاریخ شفاهی اقلیت یهودی با رویکردی جانبدارانه به نفع این قوم می‌نمایند.

 


وی علاوه بر اینکه مشاور فرهنگی مرکز مزبور است و وظیفه بارگذاری مطالب سایت این مرکز در سایت “یوتیوب” را نیز عهده‌دار است، در سال ۲۰۱۰ اقدام به ترجمه و انتشار کتابی تحت عنوان “راهنمای جهانی آتشکده‌های زرتشتیان” کرد که توسط انتشارات “مام میهن” در تهران منتشر و روانه بازار شده است.
آخرین پرده، راه‌اندازی کمپانی “آریانا”
الهام یعقوبیان که صهیونیست‌ها از وی به عنوان “فعال حقوق بشر و دموکراسی‌خواهی در ایران” نام می‌برند و ارتباطات تنگاتنگی با نهادها و مراکز به اصطلاح حقوق بشری غربی علیه ایران دارد، در سال ۲۰۱۱ میلادی و قبل از شرکت در “کنفرانس جهانی روز زن” با “سنه افرامی” سیاستمدار و ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی، سناتور “جوزف لیبرمن” عضو مجلس سنای آمریکا و از حامیان حمله نظامی به ایران و سناتور “جوئل اندرسون” نماینده جمهوریخواهان در کنگره امریکا دیدار و گفتگو کرده و پس از دریافت نقطه نظرات آنها، اقدام به ایراد سخنرانی علیه جمهوری اسلامی در کنفرانس مزبور نموده است.

 


الهام یعقوبیان که برای اجرای پروژه “ایران ستیزی” از سوی لابی صهیونیستی- آمریکایی ماموریت یافته در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ورود کند، در آخرین فاز ماموریتش موظف به ورود به عرصه اقتصادی از طریق راه‌اندازی کمپانی تولید کیف و کفش بنام “آریانا” در سال ۲۰۱۱ میلادی شده است.
این کمپانی که مرکز اصلی آن در شهر لس آنجلس قرار دارد و در زمینه تولید انبوه و صادرات کیف و کفش به دیگر کشورها فعالیت دارد، در واقع تامین کننده بخشی از بودجه پروژه “حقوق بشری” علیه جمهوری اسلامی می‌باشد و به این موضوع صراحتاً در سایت اینترنتی کمپانی مزبور اشاره شده است.

Share