اندراحوالات جنگ رسانه ای مدیر عامل و کاپیتان ملوان+ عکس

 دیار میرزا: هر چه خواستیم در قضیه درگیری مدیرعامل ملوان و پژمان نوری ورود نکنیم تا بیش از این به آن دامن زده نشود و این جنگ رسانه ای هر چه سریعتر خاتمه یابد، متاسفانه دیگران هم به آن اضافه شده و هر کدام بسته به وسعشان آبی به آسیاب دشمن میریزند. گویی در انزلی […]

 دیار میرزا: هر چه خواستیم در قضیه درگیری مدیرعامل ملوان و پژمان نوری ورود نکنیم تا بیش از این به آن دامن زده نشود و این جنگ رسانه ای هر چه سریعتر خاتمه یابد، متاسفانه دیگران هم به آن اضافه شده و هر کدام بسته به وسعشان آبی به آسیاب دشمن میریزند.PEJMAN

گویی در انزلی قحطی ریش سپیدان است، آیا واقعا شان ملوان این دوئل های رسانه ایست که در پایانش حتما باید یک نفر از گردونه این جدالهای تن به تن حذف گردد؟ صادق درودگر و پژمان نوری هر کدام به وسع خود برای ملوان تلاش ها و از خود گذشتگی هایی داشته اند، اما آیا حتما باید درگیری های خانوادگی ملوان را نقل و نبات رسانه های ورزشی میکردند؟

یکی از دلایل موفقیت های ملوان در چند فصل از دهه ی اخیر به دوران مربیگری آقایان نصرت ایراندوست و فرهاد پورغلامی باز میگردد، که آرامش و دوری جستن از حاشیه ها کلید موفقیت و کامیابی آنها با ملوان بود. اگر نگاهی به عملکرد ملوان در فصل گذشته نیز داشته باشیم به خصوص در دیدار کذایی جام حذفی، آیا میتوان از نقش تاثیر گذار حواشی و عدم کنترل فضای رسانه ای پیرامون باشگاه چشم پوشی کرد.

در همه باشگاهها حتی در لیگ به ظاهر حرفه ای ایران هم بازیکنان در برهه ای از زمان ممنوع مصاحبه میشوند، اتفاقی که در ملوان صورت نمیپذیرد و مشکلات و کدورت هایی که باید پشت درب های بسته حل و فصل شود گاها حتی به برنامه هایی که دشمنی علنی شان با ملوان به اثبات رسیده کشانده میشود!

چه زیبا بود به پاس چند فصلی که پژمان نوری، این جوان محجوب شهرمان با گذشت از چند صد میلیون درآمدی که حقش بود و بخاطر حضور در شهرش از آن گذشت، مراسمی کوچک به پاس تقدیر از وی برگزار میکردیم، نه تنها پژمان بلکه پویا نزهتی هم به همین صورت و حال که نکرده ایم تخریب چهره آنها آیا واقعا ضروری است ؟

از آتش بیاران معرکه تنها یک سوال دارم که امیدوارم عزیزان پاسخی شایسته به آن داشته باشند، مگر در همین شهر عده ای با ۱۰٫۰۰۰ تومان در ایام انتخابات آینده جوانان این دیار و شهرشان را نفروختند؟ پس چگونه از افرادی که برای علاقه به شهرشان از  چند صد میلیون درآمد بیشتر در هر فصل میگذرند انتظار بیجا داریم ؟!!

اول کلاهمان را قاضی کنیم و ببینیم که چه گلی به سر پیشکسوتان و اسطوره های دهه ۵۰ و ۶۰ ملوان زده ایم که سالها سهمشان از این فوتبال همان پیراهن گلی ملوان بود که در کمد خاطراتشان آویخته اند، بعد انتظار زایش اسطوره های جدید داشته باشیم.

آیا حضور سید جلال حسینی، ملی پوش محجوب و انزلی چی باشگاه پرسپولیس تهران در بازیهای تیم ملی فوتبال ایران موجب افتخار شهر ما نیست ؟ تجربه نیز ثابت کرده است که بازیکنانی که پیشنهادات خوب مالی را به خاطر حضور در ملوان رها کرده اند به علت فشار روحی ناشی از اقدامشان نتوانسته اند عملکرد مناسبی در آن فصل از خود به نمایش بگذارند، پس چه بهتر که مواردی از این دست با ریش سپیدی حل و فصل گردد نه در زمین دشمنان رسانه ای ملوان.   والسلام …/ انزلی کلاب

Share