اکران فیلمهای سینمایی کودک و نوجوان در رشت

به گزارش دیارمیرزا فیلمهای تخصصی کودک و نوجوان در مجتمع  خاتم الانبیاء(ص) توسط انجمن کودک پاد به نمایش در خواهد آمد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از اکران فیلم های کودک و نوجوان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) این شهر خبر داد. رضا ثقتی در این باره گفت : با توجه به فرارسیدن […]

به گزارش دیارمیرزا فیلمهای تخصصی کودک و نوجوان در مجتمع  خاتم الانبیاء(ص) توسط انجمن کودک پاد به نمایش در خواهد آمد. logo-koodak-112
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از اکران فیلم های کودک و نوجوان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) این شهر خبر داد.
رضا ثقتی در این باره گفت : با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و به منظور پر کردن اوقات فراغت  کودکان و نوجوانان، انجمن کودک پاد با همکاری اداره ارشاد رشت از دوازدهم تیر ماه ( به مدت دو ماه ) اقدام به نمایش فیلمهای کودک و نوجوان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت خواهد نمود.
وی با اشاره به اینکه فیلم های دزدعروسکها ، گلنار ، شهر موشها ، سلام به فرشتگان ، تنبل قهرمان ، پستچی ، نخودی در این دوره به نمایش در خواهند آمد افزود : نمایش فیلمها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه  هر هفته صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و روزهای یکشنبه و سه شنبه عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۰ خواهد بود.
شایان ذکر است انجمن کودک پاد به مسئولیت خانم صالحی سازمانی غیر دولتی و دارای چهار شعبه مهدکودک رایگان در سطح استان گیلان بوده که برگزاری کارگاههای آموزشی برای مادران و مربیان و آموزش کودکان زیر شش سال از جمله فعالیتهای آن می باشد.

Share