اشکوری :روحانی از اصولگرایان در دولت اعتدال استفاده کند

به گزارش دیار میرزا حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری امشب در جمع اعضای جامعه مهندسان، تشکل‌های اعتقادی و سیاسی گیلان در پرورشگاه مژدهی این شهر اظهار کرد: حق‌گرایی و حق‌مداری شرط پیروزی است. وی با بیان اینکه سستی در حمایت از حق و بی‌توجهی در برخورد با باطل مستوجب توبه در ماه مبارک رمضان […]

به گزارش دیار میرزا حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری امشب در جمع اعضای جامعه مهندسان، تشکل‌های اعتقادی و سیاسی گیلان در پرورشگاه مژدهی این شهر اظهار کرد: حق‌گرایی و حق‌مداری شرط پیروزی است.خبرگزاری فارس: روحانی از اصولگرایان در دولت اعتدال استفاده کند

وی با بیان اینکه سستی در حمایت از حق و بی‌توجهی در برخورد با باطل مستوجب توبه در ماه مبارک رمضان است، افزود: علی (ع) می‌فرمایند حق بودن دلیل بر پیروزی نیست و باید از حق حمایت کرد.

میرحسینی اشکوری، دلیل تمام شکست‌ها را سستی افراد در حمایت از حق خواند و تصریح کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه افراد جامعه موضوع حمایت از گفتمان ولایت و عمل کردن به این گفتمان است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان بر تبعیت از رهبری و حمایت از حق تاکید کرد و گفت: تنها شعار ولایت دادن کافی نیست و این امر موجب تنهایی رهبری و ولایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز نباید سکوت کرد، اذعان کرد: دو جریان گفتمان رهبری و شعار سازش در جامعه جریان دارد.

میرحسینی اشکوری، گفتمان رهبری را با شعار مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و یادآور شد: شعار سازش با باطل و دنیاگرایی همراه است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، خواستار حضور نیروهای ارزشی در صحنه و دفاع از ولایت شد و بیان کرد: زمینه گفتمان رهبری در جامعه را باید فراهم کنیم.

وی با تأکید بر تبعیت از ولایت و حمایت از گفتمان رهبری، خاطرنشان کرد: خواص در انتخابات ریاست جمهوری اشتباه بزرگی مرتکب شدند و باید در جریان انتخابات از حق دفاع می‌شد.

میرحسینی اشکوری به شعار حسن روحانی در انتخابات مبنی بر استفاده از نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا در دولت اعتدال اشاره کرد و افزود: قانون‌مندی، ولایت‌مداری، استفاده از نیروهای اصولگرا و برطرف کردن مشکل مردم باید سرلوحه فعالیت دولت اعتدال باشد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، جریان اعتدال را پیروز میدان انتخابات ریاست جمهوری دانست و اظهار کرد: بعضی از افراد سابقه‌دار در گیلان اکنون به دولت اعتدال مشاوره می‌دهند و اگر این روش ادامه پیدا کند دولت اعتدال موفق نمی‌شود./فارس

Share