استاندار گیلان از ایجاد بیس پروازی در آینده ی نزدیک در استان خبرداد

به گزارش دیارمیرزا مهندس کیهان هاشم نیا عصر امروز در دیدار با مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت هواپیمایی آسمان برضرورت ایجاد بیس پروازی در فرودگاه سردار جنگل رشت تأکید کرد و افزود : باتوجه به برخورداری استان گیلان از موقعیت منحصربفرد و داشتن شرایط و امکانات لازم برای ایجاد بیس پروازی  تحقق این مهم […]

به گزارش دیارمیرزا مهندس کیهان هاشم نیا عصر امروز در دیدار با مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت هواپیمایی آسمان برضرورت ایجاد بیس پروازی در فرودگاه سردار جنگل رشت تأکید کرد و افزود : باتوجه به برخورداری استان گیلان از موقعیت منحصربفرد و داشتن شرایط و امکانات لازم برای ایجاد بیس پروازی  تحقق این مهم از جمله ضرورت ها بشمار می رود .

 

استاندار گیلان مدیریت استان در برنامه ریزی پروازها را از جمله مزیت استقرار هواپیما در استان دانست وافزود : با تحقق این مهم اولویت پروازها با توجه به نیاز استان برنامه ریزی خواهد شد .

 

وی  استفاده از شرکت های فعال هواپیمایی را از جمله راهکارها برای ایجاد بیس پروازی و استقرار هواپیما در استان عنوان کرد و افزود : باتوجه به اینکه شرکت هواپیمایی آسمان از جمله شرکت های فعال هواپیمایی در سطح کشور بشمار می رود انشاء ا… در آینده ای نزدیک این شرکت یک فروند هواپیما در استان مستقر خواهد کرد .

 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه سالها مردم گیلان علی الخصوص سرمایه گذاران در استان آستاراخان و گردشگران دو کشور ایران و روسیه متقاضی برقراری خطوط پروازی در این مسیر می باشند افزود : باتوجه به ایجاد بیس پروازی در استان امیدوارهستیم با همکاری دستگاههای دولتی ، منطقه آزاد و شرکت های توریستی زمینه لازم جهت برقراری پرواز در این مسیر مهیا شود .

 

رحمتیان مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت هواپیمایی آسمان گفت : شرکت هواپیمایی آسمان آمادگی دارد تا با ایجاد بیس پروازی در استان ، پروازهای منظم و روزانه را به استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشد .

 

وی توسعه اقتصادی، صادرات غیر نفتی ،  حمل و نقل بار ، ایجاد کار آفرینی را از جمله مزیت های ایجاد بیس پروازی در استان برشمرد .

Share