آغاز مرحله جدید پیش ‌ثبت‌نام کربلای معلی در گیلان

به گزارش دیارمیرزا حسن یگانه ظهر امروز در جلسه حج و زیارت استان با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مرحله جدید کربلای معلی از روز یکشنبه ۳۰ تیر جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: این پیش ‌ثبت‌نام به صورت زمینی است. وی افزود: متقاضیان تشرف به کربلای معلی باید برای تاریخ‌های ۱۵ مهر امسال و ۲۹ مرداد […]

به گزارش دیارمیرزا حسن یگانه ظهر امروز در جلسه حج و زیارت استان با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مرحله جدید کربلای معلی از روز یکشنبه ۳۰ تیر جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: این پیش ‌ثبت‌نام به صورت زمینی است.

وی افزود: متقاضیان تشرف به کربلای معلی باید برای تاریخ‌های ۱۵ مهر امسال و ۲۹ مرداد سال ۹۳ به صورت زمینی نسبت به پیش ثبت‌نام خود اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه پیش ثبت‌نام این دوره مانند دوره‌های گذشته از طریق سامانه پیش‌ ثبت‌نام انجام می‌شود، گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام اینترنتی کد رهگیری دریافت می‌کنند.

وی آغاز پیش ثبت‌نام کربلای معلی را از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۳۰ تیر جاری تا ساعت ۲۴ همین روز اعلام کرد.

یگانه یادآور شد: قرعه‌کشی بین متقاضیان و نتیجه آن از روز سه‌شنبه اول مرداد امسال روی سامانه پیش ‌ثبت‌نام عتبات عالیات قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت‌نام و تاریخ ثبت‌نام در کاروان‌ها آگاه شوند.

به گفته وی، افرادی که در پیش ثبت‌نام دوره‌های قبل شرکت کرده و حائز تشرف اعلام نشده بودند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت‌نام ندارند و اطلاعات آنها مربوط به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان درباره متقاضیانی که دسترسی به اینترنت ندارند، تصریح کرد: این افراد می‌توانند به یکی از دفاتر زیارتی مجاز گیلان که از سازمان حج و زیارت مجوز دارند، مراجعه کنند.

وی یادآور شد: پیش ثبت‌نام در هر یک از دفاتر زیارتی به منزله تشرف به کربلا از طریق همان دفتر نیست./فارس

Share