آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی گیلان روز جمعه برگزار می شود

 به گزارش دیارمیرزا معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان در نشست هماهنگی برگزاری این آزمون    گفت : آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی گیلان ساعت ۹ صبح روز جمعه چهاردهم تیر در ۶۵   حوزه ی امتحانی در رشت برگزار می شود . صفر علی کریمی با بیان اینکه محل و زمان برگزاری […]

 به گزارش دیارمیرزا معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان در نشست هماهنگی برگزاری این آزمون    گفت : آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی گیلان ساعت ۹ صبح روز جمعه چهاردهم تیر در ۶۵   حوزه ی امتحانی در رشت برگزار می شود .

صفر علی کریمی با بیان اینکه محل و زمان برگزاری آزمون درکارت ها درج شده است افزود : حضور شرکت کنندگان یک ساعت قبل از برگزاری ، در محل آزمون الزامی است .

وی ادامه داد : شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در مدت ۱۵۰ دقیقه به ۱۰۰ سئوال عمومی و ۶۰ سئوال اختصاصی بصورت ۴ گزینه ای پاسخ می دهند .

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان ادامه داد : داوطلبان به هنگام ورود به جلسه ی آزمون علاوه برداشتن کارت آزمون ، کارت شناسایی ملی را به همراه داشته باشند .

صفر علی کریمی گفت : درصورت مغایرت مشخصات فردی درکارت آزمون داوطلبان تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه می توانند باردیگر به پایگاه اطلاع رسانی استانداری برای دریافت مجدد کارت مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای ۲۲۸۲۵۱۵- ۲۲۸۲۵۱۱- ۲۲۸۲۵۱۰ تماس بگیرند.

وی افزود : در روز جمعه ۱۵ هزار ۶۶۱ داوطلب در ۸۳ رشته ی شغلی برای استخدام در ۱۳ دستگاه اجرایی با یکدیگر رقابت می کنند .

Share