اتفاقی نادر که فقط در استان گیلان می توانید آن را ببینید :

شهید بهشتی در رشت هم مظلوم است +عکس

اختصاصی دیارمیرزا در این روزها خبری در سطح شهر مبنی بر برگزاری مراسم شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سطح شهر رشت منتشر شد که در ابتدا بسیار خوشحال و مسرور شدم که حداقل نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر با شخصیت این شهید بزرگوار آشنا خواهند شد.

Shardari_Rashtاختصاصی دیارمیرزا در این روزها خبری در سطح شهر مبنی بر برگزاری مراسم شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سطح شهر رشت منتشر شد که در ابتدا  بسیار خوشحال و مسرور شدم که حداقل نسل سوم و چهارم انقلاب  بیشتر با شخصیت این شهید بزرگوار آشنا خواهند شد.

اما چند روز از این خبر نگذشته بود که دیدم در سطح شهر بنرهای اطلاع رسانی آویخته شده بود که از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی در روز پنج شنبه ۶ تیرماه با سخنرانی آیت الله خاتمی “امام جمعه موقت تهران”در حسینه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان خبر می داد

اما زمانی تعجبم بیشتر شد که در همان روزها معاون استاندار در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری های گیلان  از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید دکتر بهشتی در پنج شنبه ۶ تیرماه و راس ساعت ۱۰ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی “ره” خبر داد

(معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی استاندار سابق و معاون عمرانی سابق استاندار گیلان از شهید مهندس علی انصاری به عنوان تنها استانداری که در جایگاه استاندار در کشور شهید شد نام برد و گفت: مراسم استانی شهیدان انصاری و نورانی و مراسم گرامیداشت دکتر بهشتی  صبح پنج شنبه ۶ تیر  ساعت ۹/۳۰ الی ۱۲ در محل مصلی بزرگ رشت برگزار می گردد.)

 

 

 

 

 

DSC_0092

با این اوصاف در یک روز و در یک ساعت و برای یک شخصیت دو مراسم گرفته می شود آیا واقعا نمی شد بهتر از اینها تدبیر کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمی بیشتر بررسی کردیم دیدم مجری مراسم گرامیداشت شهید بهشتی در حسینه شهدای گمنام شورای محترم هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان است و مجری برنامه دیگر گرامیداشت آیت الله بهشتی و یارانش استانداری گیلان،بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز دفتر نماینده محترم ولی فقیه گیلان هستند .

جالب است بدانید بنا بر شنیده ها سخنران مراسم هم یک شخصیت یعنی حضرت آیت الله خاتمی هستند و معلوم نیست این عزیز همزمان چطور می تواند در دو جا سخنرانی کند شاید بخواهند یکی از مراسم ها را از طریق ویدو کنفرانس پخش کنند شاید !!!!!!!!!!!!!!!!!

نکته جالب دیگراینکه شنیده شده یکی از بزرگان استان به عوامل تحت اختیار خود دستور داده که حق ندارید در آن یکی مراسم شرکت کنید و به دوستان و … بفرمایید ما هم در آن مراسم شرکت نمی کنیم پس شما هم شرکت نکنید !!!!!!!!!

فکر  کنم  شهید بهشتی که مصداق بارز وحدت بودند هم اگر امروز در جمع ما می بودند از این رفتار و عملکرد مسئولان برگزاری این دو مراسم   خشنود نمی شدند 

مسئولان عزیز و زحمت کش استان گیلان بهتر است بجای اختلاف همه باهم به فکر آبادانی گیلان باشیم و بتوانیم با وحدت و هم دلی مشکلی از مشکلات استانمان را مرتفع کنیم ..

امیدواریم این تذکر ما به کسی بر نخورد و ما اولین پایگاه خبری باشیم که خبر برگزاری یک مراسم و یا دو مراسم با ساعت های مختلف را برای شهید مظلوم دکتر بهشتی و بخصوص چهار یار گیلانی آن شهید بزرگوار را  در شهر رشت منتشر نماییم

Share