اندر حکایت استعفای هیات نظارت شهرستان رشت :

گفتگوی تند رسانه ای محمد مهدی رهبری با حسینی اشکوری

“محمد مهدی رهبری املشی” در پاسخ به اظهارات حجت الاسلام اشکوری گفت :شما می توانید به سراسر استان مراجعه کنید و صحت حرفهای آقای اشکوری را جویا شوید که اگر درست بود خیلی بیشتر از اینها به ما حمله کنید./اشکوری:سابقه آقای رهبری املشی مشحون از بی بصیرتی و بی تدبیری است/رهبری در انتخابات مجلس با اغماض تایید شد

به گزارش دیار میرزا “محمد مهدی رهبری املشی” در پاسخ به اظهارات  حجت الاسلام اشکوری گفت :شما می توانید به سراسر استان مراجعه کنید و صحت حرفهای آقای اشکوری را جویا شوید که اگر درست بود خیلی بیشتر از اینها به ما حمله کنید.images

نماینده شهرستان های رودسرواملش افزود: نظر حجت الاسلام اشکوری خلاف واقع  و در شان یک روحانی نیست که این ناشی از عدم اطلاع کافی ازامور است و باید جوابگوی متشنج کردن فضای انتخابات باشند.

محمد مهدی رهبری در پاسخ سوال خبرنگار رصد رودسر مبنی بر اینکه آیا شما فکر می کنید این اظهار نظر ناشی از اختلافات سیاسی با شما است اظهار داشت: فکر نمی کنم این طور باشد ولی در بررسی بعضی از کاندیداها که صلاحیت آنها احراز نشده بود هیچ مدرکی از مراجع چهار گانه ارائه نشده است که نشان دهنده عدم احراز صلاحیت باشد ،اصل قانون است و همه ما ملزم به اجرای آن هستیم در این راستا تعداد دیگری از کاندیداها به جمع احراز صلاحیت شده ها اضافه شدند.

نماینده شهرستان های رودسرواملش گفت: امیدوارم تمامی مسئولین از تشنج آفرینی دوری کنند و مردم رابه سمت مسائل حاشیه ای نبرند که این بزرگترین ضربه در این روزهای حساس مانده به انتخابات است.

سابقه آقای رهبری املشی مشحون از بی بصیرتی و بی تدبیری است/رهبری در انتخابات مجلس با اغماض تایید شد

SONY DSCآقای رهبری املشی که اینجانب را متهم به تند روی می کنند در زمان فرمانداری رودسر مردم را ضرب وشتم می کرد.
حجت الاسلام میرحسینی اشکوری در پاسخ مطالب رهبری املشی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از آقای رهبری املشی که صلاحیت ایشان در هیات نظارت شورای نگهبان استان رد شده بود و به سختی و با اغماض، توسط شورای نگهبان تایید شد، نباید انتظار داشت نسبت به احراز صلاحیت افراد مسئله دار در انتخابات شوراها حساسیت داشته باشند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت افزود:آقای رهبری بنده را به تند روی متهم کردند حال اینکه ایشان زمانی که فرماندار رودسر بودند تند ترین برخورد را با مردم میکردند حتی تعدادی ازمراجعه کنندگان را مورد ضرب وشتم قرار دادند. حجت الاسلام اشکوری افزود:اگر به زعم آقای رهبری دفاع از ولایت و مظلومیت نظام و حمایت از حق، تند روی محسوب میشود، ولی سکوت در مقابل فتنه گران و حمایت از جریان سبز تعادل و میانه روی!پس همان بهتر که بنده تند رو باشم و جناب رهبری املشی میانه رو.

عضو فعال جبهه اصولگرایان استان خاطر نشان کرد: سابقه سیاسی آقای رهبری املشی مشحون از بی بصیرتی و بی تدبیری است.

تبعیت ایشان از هاشمی و حمایت ایشان از موسوی در زمان اوج فتنه، گواهی است بر این مدعا. وی ادامه داد: ازآقای رهبری املشی که خود از حامیان کسانی بود که به سران فتنه معروف شدند و بعد از فتنه نیز بر ظلم بزرگی که به نظام شده بود سکوت کردند، نباید انتظاربرخورد با مفسدین و فتنه گران را داشت.

حجت الاسلم اشکوری گفت:آیا اعتراض نسبت به تایید صلاحیت غیر قانونی افراد ناصالح، توسط شورای عالی نظارت، استان را متشنج میکند یا تایید صلاحیت برخی مفسدین و فتنه گران در شوراها؟ آیا اعتراض به بی توجهی به زحمات هیاتهای اجرایی و نظارت و مراجع چهار گانه استان را به هم می ریزد یا طرح کذایی جناب رهبری مبنی بر تجزیه و تکه تکه کردن استان و تشکیل استان ساحلی؟ آیا همه اینها دلیل بر بی بصیرتی وبی تدبیری جناب رهبری املشی نیست؟ البته خوارج هم اهل نماز و روزه بودند وعلی(ع) را متهم میکردند به تندروی و کفر. البته در مثل جای مناقشه نیست.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت چیزی نیست که تنها با نماز و روزه ایجاد شود گفت: آقای رهبری املشی که دیگران را به تند روی و افراط متهم میکند نباید اینگونه بی محابا و به دور از ادب و نزاکت با منتقدین خود سخن بگوید. وی در پایان اذعان داشت: بنده همچنان نسبت به تایید صلاحیت برخی افراد ناصالح توسط شورای عالی نظارت استان و مرکز معترضم و معتقدم آقایان با این فرافکنی ها نمیتوانند از زیر بارعملکرد غیر قانونی خود شانه خالی کنند!

Share