کدام فیلم‌سازان

فیلم‌ تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری را می‌سازند + اسامی

به گزارش دیارمیرزا فیلم های تبلیغاتی علی اکبر ولایتی نیز با حضور فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی و جمال شورجه سه کارگردان سینما و حامد‌عنقا طراح و مدیر پروژه های تصویری به همراه محسن علی اکبری، محمدرضا شفیعی و رضا جودی سه تهیه کننده سینما و تلویزیون در حال ساخت است که به گفته ستاد این کاندیدا ساخت قسمت اول این مستند به اتمام رسیده است.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری تسنیم، پخش فیلم تبلیغاتی‌کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از روز ۱۳ خرداد ماه با پخش مستند تبلیغاتی محسن رضایی آغاز می شود.

ساخت فیلم تبلیغاتی محسن رضایی به گفته شهرام گیل آبادی معاون تبلیغات ستاد انتخاباتی محسن رضایی به عهده ۴۰ فیلمساز با عنوان جنبش بزرگ فیلمسازان قرار دارد و بعد از اتمام ساخت این فیلمها، دو فیلم تحویل رسانه ملی خواهد شد.13920304172000944575023

همچنین پخش دومین مستند تبلیغاتی به سعید جلیلی اختصاص دارد که بر اساس اعلام پایگاه خبری ستاد انتخاباتی وی، ساخت فیلم تبلیغاتی سعید جلیلی طور همزمان به چند گروه از مستندسازان جوان کشور سپرده شده و فیلم نهایی از بین مجموعه آثار ارائه شده انتخاب خواهد شد.

بر اساس اعلام اکبر ترکان قائم‌مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی فیلم انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری توسط مسعودجعفری جوزانی‌کارگردان سریال در چشم باد ساخته می شود.

محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون نیز سرپرستی تیم سازنده فیلم انتخاباتی محمد باقرقالیباف را به عهده دارد که به گفته وی مستند اول این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری احتمالا تا فردا نهایی خواهد شد.

سرپرست تیم سازنده فیلم انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه‌ از نظر ما مستند اول و دوم یک کار است و به‌صورت تفکیکی عمل نکردیم”، اظهار داشت: البته منظور ما این نیست که به هم ربط داشته باشد. ما در یک بسته ۶۰دقیقه‌ای در قسمت‌های مختلف، محتواها و کارهای مختلف را نشان می‌دهیم و احتمالاً هیچ شباهتی به هم نداشته باشد.

ایمان شمسایی مسئول رسانه‌‌های ستاد انتخاباتی غلامعلی حداد‌عادل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه فیلم تبلیغاتی حداد‌عادل با محوریت “دولت تقوا و تدبیر” در حال ساخت است، گفت: قالب فیلم حداد‌عادل مستند است و سجاد نجفی‌ از فارغ‌التحصیلان مدرسه فرهنگ با یک تیم مشغول ساخت این فیلم هستند و قرار است این فیلم مستند جهت گذراندن مراحل اداری و پخش، تا روز سه‌شنبه به صداوسیما تحویل داده شود

مجید برزگر نیز ساخت مستند تبلیغاتی محمد رضا عارف را به عهده دارد که به‌گفته وی مراحل ساخت بخش اول مستند انتخاباتی عارف امروز نهایی شد و طبق برنامه‌ریزی به صداوسیما تحویل داده می‌شود.وی همچنین به ساخت مستند دوم عارف اشاره کرد و گفت: مقدمات ساخت مستند دوم نیز در حال پیگیری است که همزمان تولید آن انجام می‌شود. براساس زمان‌بندی مستند دوم باید ۲۴ ساعت قبل از آخرین روز تبلیغات آماده شده و به صداوسیما تحویل داده شود.

فیلم تبلیغاتی سیدمحمد غرضی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز به گفته فرزند وی برگرفته از تصاویر آرشیوی است .

وی با بیان اینکه البته ابتدا بنا داشتیم‌که فیلم تبلیغاتی نسازیم و هزینه هنگفتی را صرف این بخش از تبلیغات نکنیم ولی این تصمیم در نهایت عوض شد، اظهار‌داشت:شورای ستاد انتخاباتی رسانه ملی متذکر شد‌که باید حتما فیلم تبلیغاتی ساخته و پخش شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم در نهایت فیلم تبلیغاتی داشته باشیم ولی برای صرفه‌جویی در هزینه ها از مجموع فیلم های آرشیوی موجود در صدا و سیما بهره می‌گیریم. در این فیلم مجموعه صحبت‌های پدر که برای مردم مفید و در برگرینده برنامه و اهداف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد پخش می‌شود.

فیلم های تبلیغاتی علی اکبر ولایتی نیز با حضور فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی و جمال شورجه سه کارگردان سینما و حامد‌عنقا طراح و مدیر پروژه های تصویری به همراه محسن علی اکبری، محمدرضا شفیعی و رضا جودی سه تهیه کننده سینما و تلویزیون در حال ساخت است که به گفته ستاد این کاندیدا ساخت قسمت اول این مستند به اتمام رسیده است.

Share