پیام مشترک نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار گیلان

    ملت بزرگ قدرشناس، ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در آستانه‌ی چهارمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خلق حماسه‌ی سیاسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هستند . انتخابات در جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون همواره نماد پیوستگی و همبستگی مردم در دفاع از […]

 

 

ملت بزرگ قدرشناس، ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در آستانه‌ی چهارمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خلق حماسه‌ی سیاسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هستند . انتخابات در جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون همواره نماد پیوستگی و همبستگی مردم در دفاع از ارزش‌ها و آرمانهای والای نظام اسلامی و میدانی برای زنده تر شدن شعارهای انقلاب بوده است.

ملّت ایران همواره نشان داده است که حضور پرشور در انتخابات را به زرهی پولادین برای مقابله با توطئه‌گران تبدیل کرده است و این بار نیز به فضل الهی ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهد کرد .

اینجانبان در چنین شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب و ایران همه‌ی امکانات خود را بکار گرفته‌اند تا مردم را از نظام جدا و به انتخابات بدبین کنند از فرزندان معنوی میرزاکوچک جنگلی و حماسه سازان دوران دفاع مقدس دعوت می‌کنیم تا با حضور یکپارچه ، متحد ، پرشور و قدرتمند خود در پای صندوق‌های اخذ رأی؛ بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدا پیمان بسته و موجب تقویت بیش از بیش نظام و انقلاب شوند .

زین العابدین قربانی                                                                        کیهان هاشم نیا
نماینده ولی فقیه در استان                                                              استاندار گیلان
و امام جمعه رشت

Share