هیئت‌های مذهبی گیلان از جلیلی حمایت می‌کنند

دیار میرزا :مسئول ستاد هیئت‌های مذهبی جلیلی در گیلان گفت: هیئت‌های مذهبی گیلان در اقدامی هماهنگ از جلیلی حمایت می‌کنند. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اصغر اسدپور عصر امروز در جلسه ستاد هیئت‌های مذهبی این شهرستان هدف از راه‌اندازی ستاد هیئت‌های مذهبی در چند نقطه رشت و شهرستان‌های استان را اهمیت دادن به دیانت […]

دیار میرزا :مسئول ستاد هیئت‌های مذهبی جلیلی در گیلان گفت: هیئت‌های مذهبی گیلان در اقدامی هماهنگ از جلیلی حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اصغر اسدپور عصر امروز در جلسه ستاد هیئت‌های مذهبی این شهرستان هدف از راه‌اندازی ستاد هیئت‌های مذهبی در چند نقطه رشت و شهرستان‌های استان را اهمیت دادن به دیانت در کنار سیاست عنوان کرد.

وی اظهار کرد: به دلیل بیان دیدگاه روشن از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی هیئت‌های مذهبی در اقدام هماهنگ از جلیلی حمایت کردند.

این مسئول، حمایت هیئت‌های مذهبی گیلان از جلیلی را در عمق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: تا زمانی که جلیلی پشتیبان و در مسیر ولایت باشد حمایت از او ادامه دارد.

وی یادآور شد: جلیلی برای بیان روشن در حمایت از اصل ولایت فقیه و برگزاری  سالم رقابت‌های انتخاباتی از اکنون برای جامعه ایرانی پیروز انتخابات است.

اسدپور، شیوه جلیلی را برمبنای چیزی دانست که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

به گفته وی، ستادهای هیئت‌های مذهبی جلیلی در رشت در دو نقطه چهار راه گلسار و بیستون رشت درحال فعالیت هستند.

Share