همایش استانی شعر گیلکی رضوی در رشت برگزار می شود

به گزارش دیارمیرزا ، رضا ثقتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود:  این همایش به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد(ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و فاطمه اُخری خواهر امام رضا(ع) از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با همکاری انجمن شعر و ادب برگزار می […]

به گزارش دیارمیرزا ، رضا ثقتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود:  این همایش به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمد(ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و فاطمه اُخری خواهر امام رضا(ع) از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با همکاری انجمن شعر و ادب برگزار می شود.

وی اظهارداشت: همایش استانی شعر گیلکی رضوی با عنوان ” ایته حرم دیل تنگی” از ویـژه برنامـه هــای جشـنــواره جلـوه هــای فرهنــگ رضوی در مطبــوعــات است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت محورهای این همایش را شامل حضرت امام رضا(ع)،  حضرت معصومه(س) و  حضرت فاطمه اُخری(خواهر امام رضا(ع) که مدفنش در شهر رشت قرار دارد) است.

وی در ادامه آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ مرداد ماه امسال ذکر کرد و افزود: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ۲۱ شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

ثقتی افزود: تمامی شعرا و علاقمندان به شعر و ادب استان گیلان می توانند آثار خود را در زمینه شعر گیلکی با موضوعات مزبور تا بیستم مردادماه جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس رشت، ابتدای خیابان سعدی، مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص)، طبقه اول دفتر انجمن شعر و ادب و یا به آدرس الکترونیکی ershadguilan@yahoo.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۱۳۱۲۲۲۶۴۱۳ تماس بگیرند.

وی عنوان کرد: هیئت داوران این جشنواره متشکل از حداقل سه نفر است که از سوی دبیرخانه انتخاب می شوند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در ادامه یادآورشد: جوائز جشنواره به نفر اول یک میلیون ریال، نفر دوم یک میلیون و هشتصد هزار ریال، نفر سوم یک میلیون و پانصد هزار ریال، نفرات چهارم تا هشتم هر کدام یک میلیون ریال تعیین شده است./مهر

Share