مالک باشگاه ملوان در نامه‌ای خطاب به مردم بندر انزلی؛

هدایتی: ۵ میلیارد می‌دهم و می‌روم

به گزارش دیارمیرزا: ملوان جزء لاینفک شهر انزلی است و نه من و نه هیچ کس دیگری نمی‌تواند آن را از مردم انزلی جدا کند و من این را از روز اول هم می‌دانستم. مالکیت من صرفا برگه کاغذی بیش نبود و نگرانی عزیزانی …

مالک باشگاه ملوان انزلی در نامه‌ای خطاب به مردم انزلی و دوستداران ملوان اعلام کرد ۵ میلیارد تومان دیگر به این باشگاه می‌دهد و می‌رود.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از فارس، حسین هدایتی در نامه‌ای خطاب به مردم بندرانزلی و دوستداران باشگاه ملوان نوشته است:

به نام خدا

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

با سلام و اهداء صمیمانه‌ترین احترامات به شما مردم قهرمان و قدردان ، مسئولین محترم و تلاشگر شهر پر افتخار و فوتبال دوست بندر انزلی:

بی شک من و شما در دو چیز مشترکیم، اول اینکه من و شما هر دو فوتبال و باشگاه ملوان را دوست داریم و دلیل آن حمایت و پشتوانه نزدیک نیم قرن شما از تیم محبوب‌تان و همچنین حضور خالصانه من در کنار شما برای خدمت به این تیم با سابقه است. دوم اینکه هم شما و هم من علیرغم تلاش و زحمت بسیار در این فوتبال به حداقل حقوقمان هم نرسیده ایم!!!

اگر هزینه‌های سرسام آور اینجانب در این ورزش سرتا پا زیان و تهمت و افترا تنها به عشق شادی و سلامت جوانان باور پذیر نیست، پس لابد شور و هیجان و علاقه شما عزیزان نیز به فوتبال و تیم محبوب‌تان جای سوال خواهد داشت. این را گفتم که بدانید اصولا علاقه به ورزش و فوتبال دلیل نمی‌خواهد، به همان دلیل که شما عاشق آن هستید و حداکثر توانتان تشویق و حمایت تیم محبوب‌تان است و از این کار دریغ نمی‌کنید، توان من هم درامد زایی و کمک به این ورزش است و از آن تا این لحظه دریغ نکرده‌ام. پر کردن اوقات فراغت جوانان عزیزمان و تماشای شادی ایشان روی سکوها پس از پیروزی تیم شان لذت کمی نیست.

این بنده حقیر به قصد قربت و خدمت وارد فوتبال و ورزش کشور شدم که همگان می‌دانند در ایران درآمدی ندارد.

بر حسب وظیفه ۸ سال حضور در فوتبال میلیاردها تومان هزینه و تلاش فراوان برای حضور بخش خصوصی و تجاری کردن صنعت فوتبال در کشور عزیزمان داشتم و برای همین منظور در تاریخ بیست و سوم خرداد ماه سال گذشته بنا به درخواست فرزندان پاک آن خطه ، دو عزیز قهرمان و با اخلاق آقایان پژمان نوری و مازیار زارع و مدیر عامل محترم آقای محمد صادق درودگر، با احساس مسئولیت برای کمک به ملوان همیشه ماندگار، این قوی سپید خزر، در بدترین برهه از شرایط اقتصادی با آنکه می‌دانستم به مجموعه‌های اقتصادی تحت مدیریت خود فشار سنگینی وارد خواهم آورد، تصمیمی صحیح برای همیاری با هموطنان عزیزم اتخاذ نمودم و توانستم به زعم خود خدمتی کوچک تقدیم شما بزرگواران نمایم.

بسیار خوشحالم و خداوند منان را شاکرم ، زیرا در این مدت کوتاه جز قدر شناسی و محبت از شما ندیده‌ام، اگر چه به واسطه مشکلاتی که به طور کلی به آن مستحضرید آنگونه که علاقه مند بودم خدمت بیشتر مقدور نگردید، لیکن لازم به توضیح می‌دانم که در این مدت کوتاه دقیقا بیش از سه برابر فصل قبل یعنی ۹۰ – ۹۱ بدون هیچ چشم داشتی هزینه نموده‌ام ، در این مسیر و با این امیدواری که بتوانم با انتقال بخشی از موسسات و مجموعه‌های اقتصادی خود به بندر زیبای انزلی شرایط تامین هزینه‌های این تیم بزرگ را بصورت دائمی فراهم نمایم.

بر همین اساس تلاش‌های شایان توجهی را با حمایت‌های مسئولین محترم انجام دادم و در حال پیگیری بود که درست در اوائل اقدامات اجرایی با تبلیغات بسیار مسموم و ایراد اتهام از طرف افراد فاقد مسئولیت پذیری و دارای منافع شخصی که این روش در سال‌های گذشته نیز روش و دستمایه همیشگی شان برای ادامه حضور و بهره‌مندی از مواهب بوده است، مواجه گردیدم.

این تبلیغات و اتهام ها در درجه اول اعتبار و عزت بنده و مجموعه تحت مدیریت اینجانب را نشانه گرفته بود و در درجه دوم تقاضای جدی دوستان ، نزدیکان و خانواده‌ام را برای جدایی از فوتبال در بر داشت و متاسفانه صدا و سیما نیز بدون بررسی اثرات سوء پخش اینگونه تبلیغات مسموم ، ایراد اتهام‌ها و حرمت شکنی‌ها بارها و بارها در شبکه سراسری و استانی به پخش آن مبادرت ورزیدند.

کار به جایی رسید که در برنامه پر بیننده نود در برابر این هجمه‌ها امکان پاسخگویی به من و مدیر عامل پر تلاش باشگاه حتی به صورت تلفنی نیز داده نشد، از طرف این دوستان متهم به کلاه گذاردن سر مردم عزیز انزلی بابت خرید باشگاه به ارزش هشت میلیارد با مبلغ ناچیزی گردیدم و کار بدانجا کشید که اعلام نمودند تیم ما را عودت بدهید.

باید به عرض برسانم من اصولا چیزی از انزلی خارج نکرده بودم که بخواهم عودت دهم اگر فقط سر سوزنی انصاف داشتید می ‌پذیرفتید که اساسا ملوان جزء لاینفک شهر انزلی است و نه من و نه هیچ کس دیگری نمی‌تواند آن را از مردم انزلی جدا کند و من این را از روز اول هم می‌دانستم. مالکیت من صرفا برگه کاغذی بیش نبود و نگرانی عزیزانی که در برنامه‌های مختلف با مصاحبه‌هایشان نگران خرید ملوان توسط من بودند بی‌مورد بود.

البته برای من حساب این افراد با مردم همیشه قهرمان انزلی جداست ، لیکن عزیزانم به بنده حق بدهید که با این فشارها ، تهمت‌ها و تهدید‌ها و در کنار آن توصیه‌های بزرگان ، اعضای خانواده و نزدیکانم علی رغم میل باطنی از ادامه همکاری رسمی معذور باشم، اما در هر حال ضمن تشکر قلبی و تقدیم بهترین آرزوها بعنوان یک دوست دار همیشگی ملوان و بندر انزلی اعلام می‌کنم با استناد تنظیم تفاهم نامه فی مابین، که این باشگاه توسط دفتر فرماندهی محترم ستاد کل قوا به مردم آن شهر تاریخی هبه گردیده و توسط مسئولین محترم شهر در اختیار اینجانب قرارگرفت، بنده الباقی بدهی باشگاه در فصل ۹۱-۹۲ را تا سقف مورد تایید در این هفته به حساب باشگاه واریز نموده و برای فصل جدید نیز به این منظور که همگان بدانند که سرمایه گذاری من بر اساس عشق و احساس همدلی است و مطمئن باشند که همیشه در کنار شما عزیزان خواهم بود، با براورد تهیه شده توسط مسئولین و مدیریت باشگاه در جلسه ۲۵ اردیبهشت ماه که در تهران اعلام نمودند جهت ادامه فعالیت نیاز به جوانگرایی و استفاده از مکتب ملوان برای کشف استعداد ها داریم، به این ترتیب، پنج میلیارد هزینه پیش بینی گردیده است که ۲۰% هزینه را علیرغم واگذاری مالکیت باشگاه در شروع فصل برای جذب بازیکن و کادر فنی و جلوگیری از ایراد صدمه به قوی سپید ارزشمند تقدیم مردم قدر شناس بندر انزلی خواهم نمود، در آینده نیز به شما عزیزان قول می دهم هر گاه احساس نمایم برای حمایت از ملوان می توانم خدمتی نمایم بدون شک در کنار شما خواهم بود.

امیدوارم دوستانی که مسبب جدایی من از فوتبال و ملوان عزیز گشتند نیز به وعده خود عمل نموده و این باشگاه که اینجانب رایگان به مردم عزیز و مسئولین به نیابت از آنها هبه می نمایم را از وجود یک حامی مالی قدرتمند بهره مند سازند تا خساراتی که به اظهار ایشان بواسطه سرمایه گذاری بنده به آن باشگاه ایجاد گردیده بود رفع گردد. در پایان از همه شما عزیزان و اعضای محترم باشگاه ملوان و آن دسته از دوستان و همکارانی که طی این هشت سال در تیم های استیل آذین و گهر همکاری داشته اند تشکر و قدردانی نموده و حلالیت می طلبم و از خدای متعال آرزوی توفیق و سربلندی این باشگاه پر افتخار و مردمی را مسئلت می نمایم و از مسئولین محترم تقاضا می نمایم نسبت به ارسال فسخ قرارداد اقدام فرمایند.

انشاء الله بتوانم در بخش های دیگر ورزشی و اقتصادی در خدمت کشور عزیزم جمهوری اسلامی ایران باشم.

والسلام

حسین هدایتی دولابی

Share