هاشمی در تماس شبانه به ولایتی چه گفت؟

به گزارش دیارمیرزا شنیده‌ها حاکی از آن است که آیت الله هاشمی رفسنجانی طی چند روز گذشته بر میزان فعالیت سیاسی خود گسترده است.  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه فعالیت‌های خود برای اجماع اصلاح‌طلبان و به پیروزی رسیدن نامزد مورد نظر آنها با برخی از کاندیداهای اصولگرا نیز به گفتگو نشسته است. بر اساس شنیده‌های […]

به گزارش دیارمیرزا شنیده‌ها حاکی از آن است که آیت الله هاشمی رفسنجانی طی چند روز گذشته بر میزان فعالیت سیاسی خود گسترده است.

 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه فعالیت‌های خود برای اجماع اصلاح‌طلبان و به پیروزی رسیدن نامزد مورد نظر آنها با برخی از کاندیداهای اصولگرا نیز به گفتگو نشسته است.

بر اساس شنیده‌های شب گذشته هاشمی رفسنجانی در ادامه همین روند با دکتر علی اکبر ولایتی تماس گرفته و طی گفتگویی تلاش کرده است وی را متقاعد کند که در کارزار انتخابات ریاست جمهوری باقی بماند.

گویا هاشمی رفسنجانی کنار نکشیدن دکتر ولایتی را در این شرایط به صلاح مملکت و نظام دانسته و از وی خواسته است که تا آخر در انتخابات بماند.

این در حالی است که با توجه به کناره گیری عارف به نفع روحانی عدم اجماع حداقلی اصولگرایان می‌تواند به شکستن آرای آنها در برابر اردوی اصلاح طلبان منجر شود.

منبع: نیمروز

Share