نماینده مجلس : اعضای شورا باید توان لازم برای مدیریت شهری را داشته باشد

به گزارش دیارمیرزا : نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره در تلاشیم تا شورا صرفا ویژه شهرداری نباشد بلکه برخی از سازمانها از دولت جدا شود و در اختیار شوراها قرار گیرد. مهندس غلامعلی جعفرزاده، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ خرداد ماه گفت: شورا باید […]

به گزارش دیارمیرزانماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره در تلاشیم تا شورا صرفا ویژه شهرداری نباشد بلکه برخی از سازمانها از دولت جدا شود و در اختیار شوراها قرار گیرد.

مهندس غلامعلی جعفرزاده، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ خرداد ماه گفت: شورا باید توان لازم برای مدیریت شهری را داشته باشد و باید در انتخابمان دقت کنیم تا افراد کارآمد و متخصص اداره امور را به دست گیرند تا بی‌کفایتی شورای گذشته تکرار نشود.

IMG_9411

جعفرزاده ادامه داد: ما در مجلس سعی داریم با ایجاد امکانات و فرصتی برای مردم ایران به ویژه مردم رشت با مجلس محلی‌مان که همان شوراست هماهنگ باشیم اما متاسفانه در طول شورای گذشته نمایندگان مجلس فقط ۲ بار توانستیم با اعضای شورا جلسه بگذاریم.

وی افزود: ما همواره در تلاشیم تا شورا صرفا ویژه شهرداری نباشد بلکه برخی از سازمانها از دولت جدا شود و در اختیار شوراها قرار گیرد.

نماینده مردم رشت افزود: از برنامه سوم توسعه کشور سعی کردیم شرکت آب و فاضلاب، گاز و آموزش و پرورش به شورا تحویل داده شود اما علی رغم تمام زحماتی که دولت فعلی کشیده است این واگذاری اتفاق نیفتاد و فقط طبق توافقاتی که با وزارت نفت صورت گرفته مقرر شده تا شرکت گاز به شورا واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیدا باید اول برای رضای خدا حرکت کنند، خطاب به آنان گفت: مسئول اسلامی باید به گرفتاری مردم فکر کند، هرچند دنیا و پست و مقام شیرین است اما مبادا مردم فراموش شوند، باید همواره خدمتگزار آنان باشیم و توجه داشته باشیم که حلال و حرام از تخصص، مهم‌تر است.

جعفرزاده اضافه کرد: منابع مالی عظیمی در رشت وجود دارد که امیدواریم یک تیم خوب از شورا تشکیل شود تا ضمن بهره بردن از این منابع، بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

جعفرزاده تاکید کرد: در ۲۴ خرداد ماه با نهایت دقت در انتخاب، آن حماسه سیاسی را که مدنظر رهبر و شهداست، تحقق پیدا می‌یابد.

Share