نماینده مردم رشت: بعد از اعلام نتایج کاندیدا از قانون تبعیت کنند

به گزارش دیار میرزا و به نقل از ایسنا نماینده مردم رشت گفت: امیدواریم بعد از اعلام نتایج در مرحله اول کاندیدا از قانون تبعیت کنند چراکه نظر مردم نظر کاندیداهاست. غلامعلی جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، اظهار کرد: اگر ملاحظه کنید بعد از اعلام صلاحیت‏ها و تاییدشدگان […]

به گزارش دیار میرزا و به نقل از ایسنا نماینده مردم رشت گفت: امیدواریم بعد از اعلام نتایج در مرحله اول کاندیدا از قانون تبعیت کنند چراکه نظر مردم نظر کاندیداهاست.

غلامعلی جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، اظهار کرد: اگر ملاحظه کنید بعد از اعلام صلاحیت‏ها و تاییدشدگان اتفاق جالب این بود که کاندیدای معروف رد صلاحیت شده از قانون تبعیت کرده و حتی رهبر از آنها تشکر کرد.

وی افزود: ما در چهار سال گذشته رشد خوبی داشتیم و به سمت قانون گرایی قدم گذاشتیم امیدواریم بعد از اعلام نتایج در مرحله اول کاندیدا از قانون تبعیت کنند چراکه نظر مردم نظر کاندیداهاست.

جعفرزداه تصریح کرد: در دوره گذشته قانون گریزی و در تعبیر رهبری لگد زدن به کانون از کاندیدا صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بحث مهم‏تر آنکه قرار است فرد انتخاب شده به قوه مجریه برود و اجراکننده قانون باشد اگر از ابتدا قانون را قبول نداشته باشد نشانه این است که راه را اشتباه آمده است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: حضور مردم امروز بسیار عالی بود اما نقاط ضعف هم وجود دارد، نقطه ضعف اصلی عدم تکریم شرکت کنندگان در انتخابات بود تبلیغات رسانه های غربی با توجه به حضور گسترده مردم اثری نداشت مردم با حضور خود نشان دادند که تابع ولایت فقیه و نظر رهبری هستند.

Share