ندیمی:دولت آینده مشکلات تولید را نمی‌تواند با شعار حل کند

به گزارش دیارمیرزاعضو کمیسیون اقتصادی مجلس با برشمردن چالش های پیش روی دولت آینده گفت:دولت آینده باید توجه داشته باشد که مشکلات تولید با رفع موانع خارجی و داخلی حل خواهد شد نه با شعار.  ایرج ندیمی ، افزود: شرایط سیاسی کشور به لحاظ هماهنگی قوا و همفکری مهیا  بود اما دولت از این فرصت استفاده […]

به گزارش دیارمیرزاعضو کمیسیون اقتصادی مجلس با برشمردن چالش های پیش روی دولت آینده گفت:دولت آینده باید توجه داشته باشد که مشکلات تولید با رفع موانع خارجی و داخلی حل خواهد شد نه با شعار.
 ایرج ندیمی ، افزود: شرایط سیاسی کشور به لحاظ هماهنگی قوا و همفکری مهیا  بود اما دولت از این فرصت استفاده نکرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی گفت: قانون برنامه و سند چشم انداز و سیاستهای کلی اصل ۴۴ وصندوق توسعه نیز شرایط مناسبی را برای دولت فراهم کرد اما دولت از این بستر هم به خوبی استفاده نکرد .

وی افزود: پرداخت سهام عدالت و یارانه ها نیز شرایط مناسبی را از جهت اعتماد سازی مردم ایجاد کرد اما دولت نتوانست از آن به خوبی بهره برداری کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت معیشت مردم، تورم، بیکاری، تحریم و سرمایه گذاری،فضای نامناسب کسب و کارو رابطه نفت با اقتصاد، افزایش قیمت حامل های انرژی و کاهش مزیتها از جمله چالش های پیش روی دولت بعدی است.

ندیمی افزود: دولت بعدی با حجم زیادی از مشکلات اقتصادی روبروست که به سادگی قابل مدیریت نیست چرا که درآمدهای کشور به حداقل رسیده و تا زمانی که تحریم ها کم نشده مشخص نیست که درآمدها افزایش یابد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس‌گفت: جذب سرمایه های خارجی دشوار شده و مشکلات پیش روی فاینانس و بیع متقابل همچنان باقی است.

وی افزود: دولت در تامین کالاهای واسطه ای و سرمایه ای وارداتی برای تولید داخلی با مشکلاتی روبرواست که این مشکل البته با رفع موانع خارجی و داخلی حل خواهد شد نه با شعار.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی ایجاد شده، گفت: از آنجا که ما در جنگ اقتصادی هستیم اثرات تحریم‌ها حتی از جنگ هم بد‌تر است چراکه در آنجا فقط نیروی انسانی مورد هجمه قرار می‌گیرد اما در جنگ اقتصادی همه خواسته‌های مردم مطرح است

Share