معاون استاندار گیلان: همگان باید به قانون پایبند باشند

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از  خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد اکبرزاده  عصر دیروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی قوانین و حدود تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور مدیران خبرگزاری ها،نشریات ومدیران کانون های تبلیغاتی استان در دفتر آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد، اظهارکرد: مقطع کنونی […]

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از  خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد اکبرزاده  عصر دیروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی قوانین و حدود تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور مدیران خبرگزاری ها،نشریات ومدیران کانون های تبلیغاتی استان در دفتر آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد، اظهارکرد: مقطع کنونی ، زمان حساسی است و باید با حضور باشکوه در انتخابات، اقتدار ملی را به منصه ظهور برسانیم.

وی با تاکید بر ضرورت شناخت دقیق و صحیح از توطئه های دشمنان ملت و نظام اسلامی اظهارکرد: باید موجبات اقتدار و اعتلای کشور را بیش از پیش فراهم آوریم.

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: علیرغم وجود برخی کاستی ها و نواقص، مردم باید به عنوان اعضای یک خانواده، حریم خانه را حفظ کنند زیرا دیگران که همان دشمنان این سرزمین هستند، در حال دسیسه چینی هستند.

اکبرزاده اضافه کرد: باید به وظیفه ای که بر دوش ما گذاشته شده، به درستی عمل کنیم و امانتدار خوبی برای امام راحل( ره)  و شهدا باشیم.

جانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان نیز در این نشست گفت: ۵هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات را در استان گیلان به عهده دارند.

کبری مهرورز افزود: تبلیغات داوطلبان تائید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا گیلان از ۱۶ خرداد آغاز و تا ساعت هشت صبح روز ۲۳ خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و ایجاد شور و نشاط انتخابات برای جلب مشارکت عمومی دارند.

Share