صفر نعیمی رز:

مصونیت ‌از دیپلمات مست عربستانی سلب شد‌

نماینده مردم آستارا در مجلس درباره آخرین وضعیت دیپلمات مست عربستانی گفت: اکنون‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مصونیت را از دیپلمات مست سلب کرده و قطعاً در موعد مقرر پیگیری قانونی می‌شود.

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به در تأیید افراد ردصلاحیت شده کاندیداهای چهارمین دوره شورای اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: درباره اینکه افرادی در انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کنند یا خیر هیچ نقشی نداشته‌ام و از هیچ گروه یا شخص خاصی حمایت نکرده‌ام.خبرگزاری فارس: مصونیت ‌از دیپلمات مست عربستانی سلب شد‌/‌در موعد مقرر پیگیری قانونی می‌شود

وی با بیان اینکه تمام افراد ثبت‌نام کننده در انتخابات شورای اسلامی را می‌شناسم، افزود: در رد صلاحیت کاندیداهای این دوره انتخابات شورای اسلامی شهر هیچگونه نقشی نداشته‌ام اما در باره کاندیداهایی که صلاحیتشان رد شده بود، بنده در تأیید صلاحیت این افراد نقش اول را ایفا کرده‌ام.

این مسئول اضافه کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند بنده بدون رعایت جوانب در دفاع از حقوق آنها وارد عمل شدم و در تأیید صلاحیت کاندیداهای رد صلاحیت شده نقش نقش خود را ایفا کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره آخرین وضعیت دیپلمات مست عربستان که در تصادف رانندگی منجر به کشته شدن یک شهروند ایرانی شده بود، تصریح کرد: اکنون‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مصونیت را از دیپلمات مست سلب کرده و قطعاً در موعد مقرر پیگیری قانونی می‌شود.

*فرماندار آستارا با تغییر دولت نیز در سمت خود باقی می‌ماند

وی با تصریح بر اینکه با تغییر و روی کار آمدن دولت جدید فرماندار آستارا همچنان در سمت خود باقی می‌ماند، خاطرنشان کرد: هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

نعیمی‌رز اذعان کرد: تا زمانی که فرماندار آستارا در موضع خود یعنی مردمداری و ولایت‌مداری پابرجا بماند در سمت خود ابقا می‌شود.

وی یادآور شد: اگر فرماندار آستارا شرایط ذکر شده را همچنان داشته باشد با تغییر دولت نیز از جایگاه او در این پست دفاع می‌کنم.

Share