رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگوي اختصاصي :

مشخص شدن نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت تا ۲ هفته آینده

به گزارش دیار میرزا علاء الدین بروجردی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار کرد: افرادی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در عرصه حضور دارند و مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته موظفند با مورد انتخاب قراردادن خود  شور انتخابات را بیشتر کنند. بروجردی افزود : با توجه به اینکه گروههای اصولگرا […]

به گزارش دیار میرزا علاء الدین بروجردی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار کرد: افرادی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در عرصه حضور دارند و مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته موظفند با مورد انتخاب قراردادن خود  شور انتخابات را بیشتر کنند.13920207191050907440603

بروجردی افزود : با توجه به اینکه گروههای اصولگرا متعدد هستند و نظر آنها برای خروجی ائتلاف به ویژه جامعتین بسیار موثر خواهد بود و به نظرم در این باره نظر جامعتین فصل الخطاب خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد تا کنون تبلیغات رسمی آغاز نشده بود پس نمی توان با قاطعیت گفت که کدام کاندیدای ائتلاف پیشرفت در نظرسنجی ها پیشتاز است . باید صبر کرد تا کاندیداها در این مدت مقرر تبلیغات خود را انجام دهند تا در نهایت با نظر جامعتین یک نفر معرفی بشود.

بروجردی افزود:  ولایتی و نامزدهای دیگر ائتلاف پیشرفت تاکنون دیدارهایی با اعضای جامعتین برگزار کرده اند و برنامه های خود را به آنها جهت بررسی ارائه  کرده اند .

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت : با توجه به اینکه دکتر جلیلی در ابتدا قصد ورود به عرصه انتخابات را نداشتند و در دقیقه  ۹۰ ورود  و ثبت نام کردند، بنابراین هیچ وقت بحث ورود ایشان به ائتلاف مطرح نبوده و با توجه به مدت باقی مانده بعید می دانم ایشان به ائتلاف بپیوندند.

بروجردی در پایان عملکرد دولت نهم و دهم را در حوزه سیاست خارجه مثبت ارزیابی کرد و افزود:  تلاش های  زیادی در این حوزه صورت گرفته، اما تا مرحله مطلوب فاصله زیادی دارند.

انتهای پیام/ب

Share