مشایی : تایید می شوم و با۳۳میلیون رای رئیس جمهورمی‌شوم!!!

به گزارش دیار میرزا و به نقل از سایت جهش‌نیوز، مشایی هنوز به تغییر در سیستم تعیین صلاحیت‌ها امیدوار است و در حال پیگیری قانونی این موضوع است. گفته می‌شود ستادهای وی، تا روز سه شنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تا آن روز منتظر حکم حکومتی می‌مانند. مشایی پس از اعلام رسمی نظر […]

خبر خوش رحیم‌مشایی تا سه‌شنبه می‌آید؟

به گزارش دیار میرزا و به نقل از سایت جهش‌نیوز، مشایی هنوز به تغییر در سیستم تعیین صلاحیت‌ها امیدوار است و در حال پیگیری قانونی این موضوع است. گفته می‌شود ستادهای وی، تا روز سه شنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تا آن روز منتظر حکم حکومتی می‌مانند. مشایی پس از اعلام رسمی نظر شورای نگهبان مبنی بر عدم احراز صلاحیتش، در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود سخنانی به زبان آورد که فایل صوتی آن در برخی سایت‌ها منتشر شده است.

رحیم مشایی در فایل صوتی که با موسیقی حماسی همراه است، می‌گوید پیش بینی می‌کرده که ردصلاحیت شود. اهم اظهارات وی به نقل سایت انتخاب در پی می‌آید:
با توجه به وضعیتی که برای ما پیش آمده ، ما البته پیش بینی مان همین بود، ما با توجه به اخبار و سازمان گری‌ها و اطلاعات و فشارها همین انتظار را داشتیم هرچند به زبان چیز دیگری می‌گفتیم یا دعا می‌کردیم.
* جز مسیر قانون هیچ مسیر دیگری نداریم… این مشکل فقط به دست رهبری قابل حل است و ما این مطالبه را داریم.
* انتظار داریم با یک امید بسیار بالا این مشکل حل می‌شود (حاضرین فریاد می‌زنند که ان شالله و تشویق می‌کنند)
* با صبوری با حوصله و با تدبیر در انتظار می‌مانیم … هیچ کاری خلافی نمی کنیم. هیچ انتظاری نداریم به خاطر احاساست حرف و حدیث و کاری شود. ادبیاتمان باید متناسب با شعارهایمان باشد…اصلا نگران رای آوردن نیستیم. ما یک ستاد موازی رقبا نسیتیم، من اصلا کاری ندارم رقیب ما کیست؟ قبلاً در ستادهای دیگر هم عرض کردم ام، ما ایجابی و اثباتی هستیم که از میانه ی ملت عبور می‌کند
* همه آماده باشیم چون فرصت هایی از دست ما می‌رود ،در هر میزان فرصتی که در اختیار ما قرار گفرت ان شالله با جدیت و علاقه ، براساس تکلیف عمل کرده و از فرصت استفاده می‌کنیم.
* رایمان بسیار بسیار بالاست و ورود کنیم با قاطعیت پیروز هستیم! و این قاطعیت همه مشکلات داخلی و خارجی را برخواهد داشت

به نقل از  فارس شنیده شده با وجود عدم احراز صلاحیت لیدر جریان انحرافی از سوی شورای نگهبان وی با اعضای ستاد خود دیدارهای روتین خود را داشته  و در جلسه اخیر خود اعلام کرده است: ما برمی‌گردیم؛ ۴۸ ساعت قبل از رای گیری تایید و با ۳۳ میلیون رای رئیس جمهور می‌شوم.

عوامل جریان انحرافی در جلسات خود اعلام کردند ما یک سی دی قرمز داریم که در آن ناگفته‌ها و افشاگری‌های فراوانی موجود است؛ اگر این سی دی پخش شود سرنوشت انتخابات عوض می‌شود.

به نظر می رسد با توجه به فراموش شدن کاندیدای جریان انحرافی از اذهان مردم ، ساختن خبرهای جعلی با هدف جلب توجه مردم توسط این جریان صورت می گیرد

Share