مشارکت ۸۲ درصدی مردم گیلان در انتخابات

به گزارش دیارمیرزا رئیس ستاد انتخابات گیلان از مشارکت ۸۲ درصدی مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد. محمد اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت استقبال مردم گیلان در انتخابات روز گذشته را بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: حضور […]

به گزارش دیارمیرزا رئیس ستاد انتخابات گیلان از مشارکت ۸۲ درصدی مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد.

محمد اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت استقبال مردم گیلان در انتخابات روز گذشته را بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم موجب تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲۳ شد.

وی با بیان اینکه ۸۲ درصد مردم گیلان در انتخابات مشارکت داشتند، تصریح کرد: این حضور حداکثری مردم گیلان در انتخابات بود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان درباره وضعیت شمارش آرای ریاست جمهوری در این استان اذعان کرد: شمارش آرا ی انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور هیئت اجرایی، هیئت نظارت و نمایندگان کاندیداها نهایی و آرای مذکور به مرکز اعلام شده است.

وی با بیان اینکه شمارش آرای شوراهای شهر و روستا پس از شمارش آرای ریاست جمهوری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این شمارش همچنان ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده است.

اکبرزاده متذکر شد: نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گیلان تا عصر فردا اعلام می‌شود.

به گفته وی، انتخابات گیلان در دو هزار و ۷۷ روستا و ۵۲ شهر برگزار شد.

Share