معاون اجرایی سپاه قدس گیلان:

مردم ،نظام و انقلاب را متعلق به خودشان می دانند

به گزارش دیارمیرزا مسئول راهبردی بسیج گیلان افزود: شناخت حربه ها، حرکت ها و تاکتیک های دشمن بسیار ضروری است و افسر جوان جنگ نرم می تواند با حضور در عرصه های مختلف همچون رسانه نقش بسزایی در این شناخت پیدا کنند

به گزارش دیارمیرزا عباس بایرامی در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در رشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ابتدا ٩۶ ماه جنگ سخت و نفس گیر را به واسطه تدبیر و همچنین ایثار و از خود گذ شتگی و نیز به میدان آوردن همه توانایی های نظام به ویژه جوانان‏ پشت سر گذاشت.

DSC_0882

وی افزود: امروز می بایست افسران و فرماندهان جنگ نرم همچون زمان دفاع مقدس به صورت میدانی و عملیاتی و با همه ظرفیت وارد میدان بشوند تا بتوانبم در این فضای جنگ نرم بر دشمن غلبه پیدا کنیم

بایرامی با اشاره به سخنرانی ١٩ دی ماه سال گذشته مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا در جمع مردم قم فرمودند که شما باید حرکت دشمن را بخوانید یعنی شناخت با علامت و نشانه که موضوع بسیار مهمی است.

مسئول راهبردی بسیج گیلان افزود: شناخت حربه ها، حرکت ها و تاکتیک های دشمن بسیار ضروری است و افسر جوان جنگ نرم می تواند با حضور در عرصه های مختلف همچون رسانه نقش بسزایی  در این شناخت پیدا کنند .

بایرامی گفت: نیروهای انقلاب می بایست در مرحله اول خودشان عمیق بشوند یعنی یک معرفت و  شناخت نسبت به موضوعات مرتبط پیدا کنند اینهم از طریق مختلف همچون مطالعه و تحقیق بدست می آید در این صورن نیروی انقلابی می تواند در جامعه اثرگذار  باشد .

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان ادامه داد: دشمنان برای انتخابات ٢۴ خرداد ما نقشه های فراوانی کشیده اند تا مردم ما حضور حداکثری پای صندوق های رای نداشته باشند؛جواب حرکت این ها همان حرف امام و رهبری است که فرموده اند ( دشمنان مردم ما را نشناختند ) البته متاسفانه کاهی اوقات خیلی از دوستان داخلی ما هم مردم ایران را نشناختند و اظهار نظرهایی می کنند که موید نشناختن مردم ایران است .

بایرامی در ادامه گفت: مردم ما در طول ٣٣ گذشته اثبات کردند آن چه که حق هست دنبال آن می روند مردم ،نظام و انقلاب را متعلق به خودشان می دانند یعنی خودشان را صاحب خانه فرض می کنند به همین دلیل از خانه ی خودشان حفاظت می کنند.

وی  با بیان اینکه، دنیا در ٢۴ خرداد شاهد حماسه ای دیگر از مردم ایران خواهد بود، افزود: الحمدالله با تدبیر شورای محترم نگهبان همه سلایق مختلف سیاسی دارای کاندیدا هستند و مردم هم بر اساس شناختی که از افراد دارند وارد صحنه می شود.

مسئول راهبردی بسیج گیلان گفت: افسر جوان جنگ نرم در این حماسه چیزی نباید از خودش کم بگذارد از وقت،سرمایه ،تحصیلات و هر چیزی که در اختیار دارد باید در طبق اخلاص بگذارد تا ما بتوانیم در این سالحماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حماسه ای بی نظیر را خلق کنیم.

Share