مراسم رونمایی همزمان از ۴ ایستگاه مطالعه در گیلان

به گزارش دیارمیرزا  ، مراسم رونمایی از ایستگاههای مطالعه کتاب فردا چهارشنبه و با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی ، مسئولین استانی و متولیان فرهنگی استان در مدیریت شعب بانک انصار استان برگزار می شود. مجید زمانداری مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان شروع این برنامه را راس ساعت ۹ صبح […]

به گزارش دیارمیرزا  ، مراسم رونمایی از ایستگاههای مطالعه کتاب فردا چهارشنبه و با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی ، مسئولین استانی و متولیان فرهنگی استان در مدیریت شعب بانک انصار استان برگزار می شود.

مجید زمانداری مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان شروع این برنامه را راس ساعت ۹ صبح اعلام کرد و افزود: همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار این مراسم با مشارکت بانک انصار و باحضور مسئولین این بانک برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان همچنین افزود: با افتتاح این ایستگاه مطالعه بصورت نمادین تعداد ۴ ایستگاه بطور همزمان به بهره برداری خواهد رسید و تعداد ایستگاههای مطالعه در استان گیلان به ۹ ایستگاه افزایش خواهد یافت.

وی در مورد مکان استقرار ایستگاههای مطالعه دیگر نیز گفت: ۳ ایستگاه مطالعه دیگر که بطور همزمان و با مراسم افتتاح فردا به بهره برداری خواهند رسید در بیمارستان رسول اکرم(ص)، کلینیک شبانه روزی صابرین و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت مستقر هستند.

Share