مجری مناظره دوم تغییر کرد

به گزارش دیارمیرزا : روابط عمومی صداوسیما ساعاتی قبل از برگزاری دور اول مناظره نام سه نفر را به عنوان مجری مناظره‌ها اعلام کرد. مرتضی حیدری مجری بخش اقتصادی مناظره‌ها اعلام شده بود. جعفر خسروی مجری برنامه‌های شبانه شبکه دو مجری مناظره فرهنگی شده بود و بنابر این اعلام حسین سلطانی نیز مجری بخش سیاسی مناظره […]

به گزارش دیارمیرزا : روابط عمومی صداوسیما ساعاتی قبل از برگزاری دور اول مناظره نام سه نفر را به عنوان مجری مناظره‌ها اعلام کرد. مرتضی حیدری مجری بخش اقتصادی مناظره‌ها اعلام شده بود. جعفر خسروی مجری برنامه‌های شبانه شبکه دو مجری مناظره فرهنگی شده بود و بنابر این اعلام حسین سلطانی نیز مجری بخش سیاسی مناظره ها شده بود، اما از دیروز ظهر شایعه‌هایی مبنی بر واگذاری اجرای این مناظره هم به مرتضی حیدری شنیده شد.

انتظارها برای شروع دومین مناظره انتخابات امسال در حال به اوج رسیدن است. مناظره پرسروصدای جمعه هفته گذشته که با ابتکار  غیرقابل پیش‌بینی صداوسیما تبدیل به یک نمایش ژورنالیستی هیجان‌برانگیز تلویزیونی شد، هیجان‌ها برای تکرار دوباره اتفاقات رسانه‌ای جالب مناظره‌ها در دور بعد را  به شدت افزایش داده است، اتفاقی که دیروز عصر با اعلام حذف قسمت‌های ژورنالیستی مناظره اول، بخش عکس‌ها و سوالات گزینه‌ای از مناظره امروز کمی کم‌رنگ شد.

محمدتقی سهرابی، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما و مرد همیشه پاسخ‌گوی این روزهای سازمان امروز ظهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که تغییرات این مناظره نسبت به دوره پیش اندک خواهد بود.

روابط عمومی صداوسیما ساعاتی قبل از برگزاری دور اول مناظره نام سه نفر را به عنوان مجری مناظره‌ها اعلام کرد. مرتضی حیدری مجری بخش اقتصادی مناظره‌ها اعلام شده بود. جعفر خسروی مجری برنامه‌های شبانه شبکه دو مجری مناظره فرهنگی شده بود و بنابر این اعلام حسین سلطانی نیز مجری بخش سیاسی مناظره ها شده بود، اما از دیروز ظهر شایعه‌هایی مبنی بر واگذاری اجرای این مناظره هم به مرتضی حیدری شنیده شد. شایعه‌ای که ظاهرا با اجرای قابل‌توجه و تسلط خاص حیدری در دور اول مناظره‌ها به واقعیت خواهد پیوست.

سهرابی اعلام کرد که به احتمال زیاد مجری مناظره قسمت دوم هم مرتضی حیدری خواهد بود.

نصیحت دو دقیقه‌ای حیدری به ۸ رجل برجسته سیاسی مناظره‌ها به یادماندنی‌ترین قسمت اجرای قبلی این مجری مشهور تلویزیون ایران بود.اگر حیدری گزینه نهایی سازمان برای اجرا باشد حالا این بار با اعتماد به نفس بیشتری روبروی نامزدهای انتخابات خواهد ایستاد.

Share