مجری برنامه‌ انتخاباتی شبکه۳ +عکس

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از فارس، ویژه برنامه انتخاباتی شبکه سه سیما با نام «به انتخاب شما» که به پرسش و پاسخ از کاندیداهای ریاست جمهوری با حضور جوانان می‌پردازد، با اجرای «رضا ابراهیمی» روی آنتن خواهد رفت. بنا بر این گزارش، ضبط این برنامه‌ها مدتی است که آغاز شده و تا به حال […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از فارس، ویژه برنامه انتخاباتی شبکه سه سیما با نام «به انتخاب شما» که به پرسش و پاسخ از کاندیداهای ریاست جمهوری با حضور جوانان می‌پردازد، با اجرای «رضا ابراهیمی» روی آنتن خواهد رفت.

بنا بر این گزارش، ضبط این برنامه‌ها مدتی است که آغاز شده و تا به حال برنامه‌های محمد عارف و محمدباقر قالیباف ضبط شده‌اند.

«رضا ابراهیمی» در حال حاضر مدیر روابط عمومی معاونت فن‌آوری سازمان صداو سیماست و پیش از این نیز اجرای چند برنامه را بر عهده داشته است.

ابراهیمی در کارنامه خود تهیه‌کنندگی تله‌فیلم هم دارد.

برنامه «به انتخاب شما» از روز دوشنبه ۱۳ خردادماه ساعت ۱۹:۱۰ به روی آنتن خواهد رفت و طبق جدول ارائه شده از سوی صداو سیما به ترتیب برنامه‌های محمد عارف، محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی، محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل، محمد غرضی، سعید جلیلی و حسن روحانی پخش خواهد شد

Share