مانور تبلیغاتی کارناوال‌های کاندیداهای شوراهای شهر رشت

به گزارش دیار میرزا ستاد کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر رشت مملو از جمعیت و هواداران آنهاست. برخلاف اعلام ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی در خیابان‌های شهر، امشب صدای بوق‌های مکرر خودروهای هوادارانی که عکس‌های نامزدها را به شیشه‌های خودرو چسبانده‌اند و کارناوال‌های بزرگ راه انداخته‌اند موجب ایجاد ترافیک در برخی از خیابان‌های رشت از جمله خیابان معلم شده […]

به گزارش دیار میرزا ستاد کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر رشت مملو از جمعیت و هواداران آنهاست.خبرگزاری فارس: مانور تبلیغاتی کارناوال‌های کاندیداهای شوراهای شهر رشت

برخلاف اعلام ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی در خیابان‌های شهر، امشب صدای بوق‌های مکرر خودروهای هوادارانی که عکس‌های نامزدها را به شیشه‌های خودرو چسبانده‌اند و کارناوال‌های بزرگ راه انداخته‌اند موجب ایجاد ترافیک در برخی از خیابان‌های رشت از جمله خیابان معلم شده است.

کارناوال‌های خودرویی با صدای بوق خودروها توجه مردم را به طرف خود جلب می‌کردند و با توجه به اینکه پاسی از شب گذشته، اما آسایش مردم با این سر و صداها سلب شده است.

در برخی ستادها برنامه شعبده‌بازی راه ‌انداختند و مردم برای دیدن شعبده‌بازی به طرف ستاد جذب شدند.

در ساعات پایانی تبلیغات، هر کدام از کاندیداها برای جلب نظر مردم اقدام به راه‌اندازی جشن و سرور کردند که پخش موسیقی از خودروهای حامیان و برخی ستادها از جمله این اقدام‌هاست.

امشب پول‌هایی از جیب‌های کاندیداها بیرون ریخته می‌شود که انسان در تردید می‌افتد از اینکه مشکل اقتصادی هم وجود دارد.

برخی کاندیداها برای نشستن بر کرسی شورای شهر رشت به هر ریسمانی چنگ می‌اندازند که خود حدیث مفصل بخوان از مجمل./فارس

Share