لاهوتی در ستاد قالیباف:نمی‌توانیم با آمریکا کنار بیاییم

  به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه اجماع علیه ایران نباید شکل می‌گرفت گفت: نمی‌توانیم از آرمان‌های نظام و انقلاب دست بکشیم و با آمریکا کنار بیاییم. مهرداد لاهوتی عصر امروز در ستاد انتخاباتی قالیباف در جمع مردم این شهر بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ۲۴ خرداد […]

 

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه اجماع علیه ایران نباید شکل می‌گرفت گفت: نمی‌توانیم از آرمان‌های نظام و انقلاب دست بکشیم و با آمریکا کنار بیاییم.

مهرداد لاهوتی عصر امروز در ستاد انتخاباتی قالیباف در جمع مردم این شهر بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ۲۴ خرداد جاری تاکید کرد.

وی با اشاره به دفاع آمریکا از رژیم گذشته، اظهار کرد: آمریکا از اسلام در کنار جمهوریت واهمه دارد.

لاهوتی به آثار اسلام در کنار جمهوریت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دشمنان نمی‌توانند با عقل مادی حمایت مردم ایران از ولایت و نظام را تحلیل کنند و از درک جانفشانی رزمندگان عاجز هستند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه دشمنان با تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات هستند، تصریح کرد: مردم با نظام اسلامی پیمان بسته‌اند و حضور در پای صندوق‌های رای را یک تکلیف می‌دانند.

وی در ادامه تمام مشکلات کشور را مربوط به اعمال تحریم‌ها ندانست و بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که جای آزمون و خطا نیست.

لاهوتی بعضی از مشکلات در جامعه را مربوط به سوء مدیریت عنوان کرد و گفت: کشور را با فروش نفت اداره کردن هنر نیست و باید از اقتصاد نفتی رهایی یابیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اختصاص سه درصد درآمد نفتی کشور به صندوق توسعه ملی، بیان کرد: دولت آینده درصد مذکور به صندوق توسعه ملی را باید افزایش دهد.

وی در ادامه گیلان را دارای موقعیت جغرافیایی مناسب در تولید محصولات کشاورزی دانست و یادآور شد: امروز بحران مواد غذایی در دنیا وجود دارد و اگر نتوانیم کالای مورد نیاز خود را تامین کنیم، دچار مشکل می‌شویم.

لاهوتی مصرف سالانه گندم کشور را ۱۱ میلیون تن اعلام کرد و افزود: سال گذشته شش میلیون تن گندم در کشور تولید شده و این امر بسیار زشت است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید براینکه نمی‌توانیم از آرمان‌های نظام و انقلاب کوتاه بیاییم، اظهار کرد: نمی‌توانیم با آمریکا کنار بیاییم اما اجماع علیه ایران نباید شکل می‌گرفت.

وی ادامه داد: مردم دنیا ارزش‌ها و شعارهای حاکم بر انقلاب اسلامی را قبول دارند و به مقام معظم رهبری عشق می‌ورزند.

لاهوتی با بیان اینکه مردم دنیا به دنبال تغییر هستند، تصریح کرد: دشمنان از جمهوری اسلامی ایران ترس و وحشت دارند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس همچنین به توانمندی‌های محمدباقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: قالیباف می‌تواند در کشور تغییر ایجاد کند و نخبگان را گردهم آورد.

وی با اشاره به اینکه قالیباف قدرت شکستن اجماع علیه ایران را دارد، بیان کرد: قالیباف برای اداره کشور برنامه دارد و مشکلات استان‌ها را می‌شناسد.

Share