قربانی:قانون باید مهم‌ترین شاخصه کاندیدا باشد

به گزارش دیارمیرزا دکترمحمدحسین قربانی ،یکی از راه‌های تبلیغات دشمن برای زیر سوال بردن مشروعیت یک نظام، برآوردی است که از مشارکت‌های مردم در عرصه‌های سیاسی آن ملت رصد می‌کند. وی افزود: سازمان‌های تبلیغاتی بیگانه بر این امر پافشاری دارند تا نشان دهند که دلبستگی و حمایت مردم از نظام اسلامی کم شده است در […]

ghorbani22

به گزارش دیارمیرزا دکترمحمدحسین قربانی ،یکی از راه‌های تبلیغات دشمن برای زیر سوال بردن مشروعیت یک نظام، برآوردی است که از مشارکت‌های مردم در عرصه‌های سیاسی آن ملت رصد می‌کند.

وی افزود: سازمان‌های تبلیغاتی بیگانه بر این امر پافشاری دارند تا نشان دهند که دلبستگی و حمایت مردم از نظام اسلامی کم شده است در حالی که مردم ما همواره بعد از انقلاب با مشارکت خوبی که در دوره‌های مختلف انتخابات یا با حضور در حماسه ۲۲ بهمن داشتند، برخلاف ترفندهای بیگانگان عمل کردند

نماینده مردم آستانه ادامه داد: امسال اولین حماسه سیاسی سال ۹۲، مشارکت مردم در انتخابات جهت حمایت از نظام سیاسی و دیپلماسی موجود در کشور است، ملت ما با حضور خود می‌توانند صلابت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشند.

قربانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تدبیر خود، شعار امسال را با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری کردند و یکی از برندهای تحقق حماسه سیاسی، مشارکت مردم در مدیریت کلان کشور است.

وی با بیان اینکه داشتن قانون ضعیف بهتر از نداشتن قانون است، اضافه کرد: هر یک از کاندیدا سلائق مختلفی دارند اما همه موظفند پشت قانون قرار بگیرند و اجرای قانون را اولویت خود قرار دهند و در عین حال توانمندی‌های خود را اعلام کنند تا زمینه‌های درست تحقق حماسه سیاسی فراهم شود.

وی اضافه کرد: با قانون مشخص و شفافی که داریم نباید سلیقه‌ای رفتار کنیم، زیرا زمانیکه کسی در مقابل با قانون قرار می‌گیرد ۲ مشکل دارد ابتدا بیشترین ضرر را به خود وارد می‌کند و به دنبال آن تنشی برای کشور به وجود می‌آورد، بنابراین همه باید مطیع قانون باشند گرچه به ذائقه‌ها خوش نیاید، پس قانون باید مهم‌ترین شاخصه کاندیدا باشد.

قربانی افزود: کاندیدا باید توانمندی‌های خود را بیان کنند تا در معرض قضاوت افکار عمومی قرار گیرند و مردم نیز به دور از قهرمان‌پروری با بصیرت و درایت انتخاب کنند که انشاالله مشارکت و انتخاب خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: امروز دنیای غرب و کشورهای خارجی با نفوذ در دنیا، سیاست‌های خود را براساس منافع خود یا توانمندی و ظرفیت کشور مقابل، سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نماینده مردم آستانه بزرگترین سرمایه یک نظام مردم‌سالار و دموکراتیک را حمایت مردم آن کشور دانست و گفت: حضور مردم و مشارکت بیشتر آنها می‌تواند بهترین حامی برای نظام حاکم بر کشور باشد لذا براساس اصول دموکراسی، مشارکت از شاخصه بالایی در دنیا برخوردار است و همچنین در سرنوشت کشورمان در روابط خارجی و برای حضور در مجامع جهانی تاثیر بسزایی می‌گذارد.

دکتر قربانی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی، توان مردم و ضریب نفوذ ایران را در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای بالا می‌برد.

وی تاکید کرد: ما اگر توانستیم موفقیت‌هایی را در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کسب کنیم فقط به دلیل حمایت‌های مردم فهیم ماست زیرا امروزه به همت این مردم یک مدل جدید مدیریتی را ایجاد کرده‌ایم به طوریکه با تولید علم، در مباحث مدیریتی، اقتصاد و تکنولوژی‌ حرفی برای گفتن در دنیا داریم.

نماینده مردم آستانه گفت: دنیا امروز از مشارکت مردم و دیپلماسی فقط حضور مردم را براساس ایده لیبرالیسم یا نظام سرمایه‌داری ایراد می‌کند در حالی که نظام جمهوری اسلامی تحت عنوان دموکراسی مبتنی بر دین و مردم‌سالاری دینی در تمام عرصه‌ها، مدلی از مدیریت را ارائه می‌دهد که اگر به نحو احسن اجرا شود می‌تواند الگویی شایسته برای نظام سرمایه‌داری باشد.

وی ضمن قدردانی از رسانه‌ها و به ویژه خبرگزاری ایسنا جهت پوشش اخبار انتخاباتی گفت: رسانه‌ها و فعالین عرصه خبر، پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند و هر کجای دنیا این پل‌های ارتباطی مستحکم و قوی باشند، حمایت مردم نیز بیشتر می‌شود.

قربانی با تاکید بر اینکه فعالین عرصه خبری همواره مورد اعتماد مردم و مسئولین هستند، گفت: خبرنگاران همواره دقت کنند تا اخبار را مبنی بر شفافیت و صداقت با حفظ بعد امانتداری به گوش مردم برسانند.

 

Share