دكتر مظفر رییس ستادقالیباف در رشت

قالیباف در ائتلاف سه گانه مظلوم واقع شد+عکس

مظفر ، عدالت و رفع تبعیض را از بزرگترین آرمانهای ملت ایران خواند و ضمن اشاره به زحمتهایی که دولتهای قبلی کشیده اند گفت: شرایط امروز ایران بسیار حساس است و به خاطر همین است که مقام معظم رهبری فرمودندباید دولتی سر کار بیاید که خوبی های دولت قبلی را داشته و ضعفهای آن را نداشته باشد. کسی که همت جهادی ، ارزیابی از خود و برنامه داشته باشد.

به گزارش دیار میرزا و به نقل از  ۸دی حسین مظفر مسئول ستاد تبلیغاتی قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، عصر امروز سه شنبه در جمع هواداران قالیباف در رشت به سخنرانی پرداخت.ghalibaf (5)

در این مراسم که سردار امیرگل رییس ستاد قالیباف در استان و تامینی و لاهوتی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند ،مظفر ، عدالت و رفع تبعیض را از بزرگترین آرمانهای ملت ایران خواند و ضمن اشاره به زحمتهایی که دولتهای قبلی کشیده اند گفت: شرایط امروز ایران بسیار حساس است و به خاطر همین است که مقام معظم رهبری فرمودندباید دولتی سر کار بیاید که خوبی های دولت قبلی را داشته و ضعفهای آن را نداشته باشد. کسی که همت جهادی ، ارزیابی از خود و برنامه داشته باشد.

ghalibaf (6)

وی با اشاره به دولت گذشته بیان داشت: بیشتر قوانین مجلس یا توسط دولت ابلاغ نمی شد و یا اجرا نمی شد. در بحث خودکفایی از بودجه نفت قرار بود در هر سال ۲۰ درصد از وابستگی به نفت رهایی یابیم که این امر محقق نشد.

مظفر با انتقاد از وضعیت تولید و کشاورزی و به دست کشیدن برخی از کشاورزان به خاطر بالا بودن هزینه تولید ، علت آن را مدیریت سلیقه ای ، بسیار ضعیف  و تازه به دوران رسیده دانست.

ghalibaf-(7)

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف انتخاب فرد اصلح را بسیار مهم و در عین حال راحت توصیف نمود و افزود: اصلح یکی نیست ، زیرا فقط معصوم است که جایگزین ندارد ، و رهبر معظم انقلاب هم کسی را معرفی نکرده اند . لذا در انتخاب اصلح بعد از مسایل ارزشی که پایه است ، سوابق مدیریتی و مقبولیت هم بسیار مهم است.ghalibaf (3)

مظفر در ادامه به مسئولیت خود در انتلاف سه گانه اشاره کرد و گفت: بنده رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف سه گانه بودم. در ائتلاف تصمیم گرفته شد هر سه ثبت نام نموده و منتظر تایید صلاحیتها بمانیم. اما بعد از اینکه صلاحیت هر سه کاندیدا احراز شد باید تعییین تکلیف می شدولی منتاسفانه اختلاف ایجاد شد .

مظفر این مقطع زمانی را محل آزمایشی برای این سه کاندیدا خواند و بیان داشت:قرار بود در اینجا بر اساس مقبولیت تصمیم گیری شود ، اما متاسفانه این کار صورت نگرفت و خدشه در پیمان آنان وارد شد و همینطور به تعویق افتاد و به همین خاطر من استعفا دادم.

ghalibaf (2)

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در رابطه با علت پذیرفتن این مسئولیت بیان داشت: من به آقای قالیباف گفتم اگر میلیاردی به من پول می دادید قبول نمی کردم اما به چند علت مسدولیت ستاد انتخاباتی شما را پدیرفتم.

اولین دلیل این بود که پیمان باید اجرا می شد قالیباف در آن زمان در تهران ۵/۵ برابر دیگران رأی داشت و در کشور هم ۲/۵ برابر دیگران. اما به او ظلم و جفا شد و قالیباف در این بحث مظلوم واقع شد.

مظفر دلیل دیگر خود برای انتخاب قالیباف را خصایص قالیباف دانست و گفت: قالیباف مزایای دو کاندیدای دیگر را داشت و حتی از آنها بالاتر بود و در عین حال عیوب آنها را نداشت.

مظفر برای نمونه موفقیتهای قالیباف در نیروی انتظامی را مطرح نمود و افزود : ما فقط یک آدم خوب و ولایی نمی خواهیم بلکه یک مدیر جهادی و پرقدرت می خواهیم.ghalibaf (1)

مظفر از کسانی که به قالیباف نسبت تکنوکراتی می دهند به شدت انتقاد نمود و به روحیه جهادی و رزمنده بودن و ۸سال در صحنه جنگ بودن قالیباف اشاره نمود

وی در این زمینه بیان داشت : آیا این دینی است که شخص اول اجرایی کشور بگوید اگر گردنم برود اجازه نمی دهم قالیباف رییس جمهور شود.

ghalibaf (4)

Share