فرمانده انتظامی رشت: امنیت انتخابات رشت تأمین می‌‌شود

به گزارش دیارمیرزا رحیم شعبانی امروز در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت، اظهار کرد: تأمین امنیت انتخابات به‌عهده نیروی انتظامی است. وی با اشاره به فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و […]

به گزارش دیارمیرزا رحیم شعبانی امروز در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت، اظهار کرد: تأمین امنیت انتخابات به‌عهده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم و حساس بوده و برای ملت و کشور ایران امری سرنوشت‌ساز است.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه داریم مردم را به حضوری پررنگ در برگزاری انتخابات تشویق کنیم، اذعان کرد: این نخستین تجربه‌ای است که دو انتخابات با هم برگزار می‌شوند.

وی تصریح کرد: از اداره‌ها و سازمان‌ها انتظار می‌رود همکاری و تعامل داشته باشند و از ایجاد تحریک و تنش پرهیز کنند تا بتوانیم امنیت انتخابات را فراهم کنیم.

شعبانی، با تصریح بر اینکه روسای اداره‌ها در تهیه و تجهیز امکانات مانند خودرو و… برای برگزاری انتخابات همکاری کنند، ادامه داد: نگهبان‌ها و سرایدارها در این روز در اداره‌ها به‌کار گرفته شوند.

وی اذعان کرد: در ۲۴ خرداد ماه از پارک خودروهای بدون سرنشین در حاشیه خیابان‌ها پرهیز شود.

فرمانده انتظامی رشت، با بیان اینکه شبکه‌های ضد انقلاب و منافقان فعال شده‌اند، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید هوشیاری کامل را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انقلاب داشته باشند.

وی درباره بحث سلامت دریا بیان کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی بحث سلامت دریا است.

شعبانی اضافه کرد: با تعطیلی زود هنگام مدارس تعداد زیادی از مسافران در سواحل دریا حضور می‌یابند و دریا که یک فرصت محسوب می‌شود برای شهرستان ما به آسیب تبدیل شده است.

وی یادآور شد: تمام سازمان‌ها می‌توانند با مأموران انتظامی همکاری کنند به ویژه در بحث حجاب و پوشش با نصب بنر می‌توان اقدام‌های مثبتی را انجام داد.

به گفته این مسئول، حضور موثر و تاثیرگذار بسیج و شهرداری‌ها و … می‌تواند در راستای نیل به اهداف کمک حال مأموران انتظامی باشد.

وی متذکر شد: باید با اقدام‌های به‌موقع آسیب‌ها را تبدیل به فرصت کنیم تا مردم بتوانند از مواهب الهی بهره‌مند شوند./فارس

Share