فامیل کدام شخصیت سیاسی در رشت پیروز می شود؟

به گزارش دیارمیرزا در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت، شاهد رقابت ۳۱۵ نفر از نامزدها برای حضور در مجلس محلی این شهر هستیم. در این بین، ارائه لیست ها و فهرست های گوناگون و رنگ و وارنگ، بر شور و نشاط این رقابت افزوده است. از نکات جالب این دوره از انتخابات، نامزدی […]

به گزارش دیارمیرزا در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت، شاهد رقابت ۳۱۵ نفر از نامزدها برای حضور در مجلس محلی این شهر هستیم. در این بین، ارائه لیست ها و فهرست های گوناگون و رنگ و وارنگ، بر شور و نشاط این رقابت افزوده است.

از نکات جالب این دوره از انتخابات، نامزدی بستگان برخی از چهره های سیاسی فعال شهر رشت است، از برخی نمایندگان این شهر در مجلس شورای اسلامی گرفته تا دیگر فعالان سیاسی.

برادر این نماینده و خواهرزاده آن دیگری و باجناق آن یکی و … همه و همه آمده اند تا فقط برای خدمت (!) به مردم این سامان راهی شورای شهر شوند.

در این دوره از انتخابات شورای شهر، اسامی فراوانی دیده می شوند که برادر، خواهرزاده، داماد و با جناق و دارای دیگر نسبت های سببی و نسبی با برخی از فعالان سیاسی رشت هستند.

حضور این جنابان عاشق خدمت در این انتخابات، نشانه تلخی است که فعالان سیاسی این دیار هنوز که هنوز است، آشنایی چندانی با وظایف، نقش و کارکردهای شورای شهر نداشته و ندارند و همچنان به کرسی های آن به مثابه فرصتی برای بسط قدرت سیاسی می نگرند.

با توجه به این گفته ها، باید تا پایان روز جمعه منتظر بود و تا فرارسیدن ساعات میانه صبح شنبه ۲۵ خرداد، صبر کرد تا مشخص شود که آیا مردم رشت به دامادها و خواهرزاده ها و باجناق ها رای می دهند یا نه؟/ گیلان آنلاین

Share