سر پرستی خبرگزاری تسنیم گیلان

بسمه تعالی خبرگزاری تسنیم؛ چشمه ی جوشان آگاهی بخشی خبرگزاری تسنیم با در نظر گرفتن دو حوزه ی وسیع کاری در داخل و خارج کشور تلاش دارد اهداف خود را در جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی محقق سازد. رسانه ها نقش بی بدیلی در شکلگیری، جهتدهی و مهندسی افکار عمومی دارند. این نقش در […]

بسمه تعالی

خبرگزاری تسنیم؛ چشمه ی جوشان آگاهی بخشی NoImage02

خبرگزاری تسنیم با در نظر گرفتن دو حوزه ی وسیع کاری در داخل و خارج کشور تلاش دارد اهداف خود را در جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی محقق سازد.

رسانه ها نقش بی بدیلی در شکلگیری، جهتدهی و مهندسی افکار عمومی دارند. این نقش در عرصه جنگ نرم اهمیت و برجستگی بیشتری دارد، لذا میتوان از جبهه رسانهای استکبار جهانی به عنوان زرادخانه غرب در جنگ نرم یادکرد. خبرگزاری تسنیم با در نظر گرفتن دو حوزه ی وسیع کاری در داخل و خارج کشور تلاش دارد اهداف خود را در جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی محقق سازد.

یکی از ضروری ترین اقدامات در عرصه وسیع فرهنگی کشور، حضور موثر رسانه های انقلابی و همسو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هجمه وسیع امپریالیسم رسانه ای غرب علیه افکار عمومی کشور و تلاش برای مهندسی و جابجایی حقایق در اذهان ملت مسلمان ایران، اقتضاء می کند تا رسانه هایی به عنوان سنگرهای دفاعی و سپر مقاومت در برابر آنها ایجاد شود تا بتوانند از کیان مقدس نظام اسلامی دفاع کنند و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به هنگام و موثر، بصیرت افزایی را در جهت مصون سازی و عمق بخشی معنوی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی، سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم در حوزه های بین الملل، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی قصد دارد رسالت خود را دنبال نماید. تسنیم ازفناوری های روز اطلاع رسانی در دنیا و نیز مدیاهای مختلف خصوصاً صوت و تصویر کمال بهره گیری را در راستای تحقق رسالت و اهدافش خواهد داشت.

«خبرگزاری تسنیم» تلاش خواهد کرد رسالت اطلاع رسانی خود را با اتکال به ذات لایزال الهی و اتکا به الطاف و عنایات حضرات معصومین علیه مالسلام و با بهره مندی از نیروی انسانی مجرب و توانمند در عرصه رسانه ای کشور به شایستگی انجام دهد و کانونی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی باشد. «تسنیم» چشمه جوشان آگاهی بخشی و بصیرتافزایی در عرصه رسانهای کشور است.

سرپرستی خبرگزاری تسنیم گیلان13920307153602635592743

 با توجه به سیاست های کلان خبرگزاری تسنیم تصمیم بر این شد که صفحه استانهای این خبرگزاری افتتاح شود از این رو  اداره کل استان‌های خبرگزاری تسنیم فعالیت حرفه ای خود را از ۷ خرداد رسما آغاز کرد

اداره کل استان های خبرگزاری تسنیم با هدف انتشار سریع اخبار و حرکت در جهت توسعه، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی  فعالیت خود را در  ۳۱ استان کشور آغاز کرده است.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفت در مرحله اول،  ۲۲ دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان های کشور اخبار و گزارش های خاص خود را بر روی خروجی این خبرگزاری قرار دهند.

خبرگزاری «تسنیم» در حال حاضر نخستین و تنها‌ خبرگزاری با موضوع بیداری اسلامی در کشور است و به صورت ویژه ای فعالیت خود را در استان های کشور گسترش داده و اخبار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی را در کشور پوشش خواهد داد و در نظر دارد در عرصه داخلی نیز به یکی از تأثیرگذارترین خبرگزاری‌های کشور تبدیل شود.

نمایندگی خبرگزاری گیلان هم رسما فعالیت خود را آغاز نمود

بدین وسیله از همه علاقه مندان فعالیت در حوزه خبرنگاری در تمامی شهرستان های استان گیلان بلاخص شهرستان رشت دعوت به همکاری می شود

علاقه مندان می توانند سوابق و مشخصات کامل خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس و شهر مورد درخواست فعالیت را به رایانامه  tasnimgilan@chmail.ir  ارسال نمایند

علاقه مندان توجه نمایند  می بایست مشخصات کامل خود را به همراه  موارد ذیل  به رایانامه   tasnimgilan@chmail.irدفتر خبرگزاری تسنیم گیلان ارسال نمایند:

۱-    نام و نام خانوادگی

۲-    میزان تحصیلات

۳-    رشته تحصیلی

۴-    سن متقاضی

۵-    سابقه فعالیت خبری

۶-     عکس پرسنلی

۷-    شهر متقاضی فعالیت

۸-    حوزه پیشنهادی فعالیت

۹-    شماره تماس

 

Share