رییس ستاد روحانی در گیلان: رییس جمهور منتخب پیرو اندیشه‌های امام (ره) است

به گزارش دیارمیرزا عبدالغفار شجاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استفاده از ظرفیت ستادهای انتخاباتی روحانی در گیلان، اظهار کرد: شورای ۶۰ نفره ستاد روحانی در گیلان به‌زودی تشکیل می‌شود. وی با بیان اینکه هر شهرستان دو نماینده در این شورا دارد، افزود: گروه‌های جوانان، بانوان، نخبگان، دانشگاهیان و … […]

به گزارش دیارمیرزا عبدالغفار شجاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استفاده از ظرفیت ستادهای انتخاباتی روحانی در گیلان، اظهار کرد: شورای ۶۰ نفره ستاد روحانی در گیلان به‌زودی تشکیل می‌شود.rohani

وی با بیان اینکه هر شهرستان دو نماینده در این شورا دارد، افزود: گروه‌های جوانان، بانوان، نخبگان، دانشگاهیان و … نمایندگان اختصاصی در این شورا دارند.

رئیس ستاد روحانی در گیلان گفت: شورای مشورتی ۶۰ نفره روحانی در گیلان در زمینه توسعه و استفاده از ظرفیت‌های گیلان به دولت پیشنهادهایی را ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه اساسنامه این شورا به‌زودی آماده می‌شود، تصریح کرد: به دنبال حفظ وحدت و نیروهای فعال ستاد روحانی در گیلان هستیم.

شجاع ادامه داد: شورای مشورتی در هر شهرستان به صورت هفت نفره و هر شهر نیز پنج نفره و در روستاها به صورت سه نفره تشکیل می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه اعتقاد به آرمان‌های انقلاب، شهدا و اسلامیت از اصول اصلی انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: حسن روحانی نه تنها اصول انقلاب را واقعاً قبول دارد و پیرو اندیشه‌های امام راحل است، بلکه معتقد است باید اصول صدمه دیده انقلاب را اصلاح کند.

رئیس ستاد روحانی در گیلان یادآور شد: در دولت دکتر روحانی که دولت اعتدال و تدبیر است، کم‌ترین عزل و نصب‌ها صورت می‌گیرد و اساس کار نیز بر پایه شایسته‌سالاری است.

Share