بدون شرح....

رکورد شکنی یکی از نامزد های شورای شهر استان گیلان در دستگیری!

به گزارش دیار میرزا روز جمعه در کوران رای گیری برای انتخابات شوراها ، در یکی از شهر های گیلان یکی از نامزد های رد صلاحیت شده ای که دوباره تایید شده بود هنگام خرید آراء رویت و چندبار ازسوی مسئولین امر به وی تذکرداده شد. میگن او را از جایی که جیبش پر ملات بود فقط تذکر می دادند!!

دیار میزرا : گفت:الحمدوالله انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا – ریاست جمهوری به سلامتی و موفقیت به پایان رسید که جای شکرش باقی است.

 البته تحلیل این حماسه سیاسی بماند برای بعد ولی در همین انتخابات برخی از حوادث خیلی جالب توجه بود !

گفتم:مثلا چی؟

گفت:همین خرید و فروش آراء

گفتم:مگر رای هم خرید و فروش میشه؟

گفت:کجای کاری اخوی! خرید و فروش آراء بورس داره و ساعت میزنه!! مثلاً در صبح و ظهر یه قیمتی داره و بعد از ظهر بخصوص غروب قیمتی دیگر !.

 تازه خریداران  آراء باخود یه رادیو هم دارند ، با تمدید هر ساعت از انتخابات قیمت ها رو به آسمان هم میره !!  «با هر تمدید یه قیمت!!»

گفتم:نگو بابا! . اینها رو نگو که بد آموزی داره!!

گفت:چطور برخی که تریلی تریلی آهن می خورند و پول پارو میکنند و …  با پول بادآورده فرهنگ مردم را جارو می کنند بد آموزی نداره ! ولی این خبر بد آموزی داره؟!

گفتم:آخه خرید و فروش آراء طبق قانون تخلف بحساب میاد و ممنوعه!

گفت:میگم که شما در باغ نیستی ها !میگی هستم!…    حالااین ماجرا رو گوش کن.!

شنیدم روز جمعه در کوران رای گیری برای انتخابات شوراها ،  در یکی از شهر های گیلان یکی از نامزد های رد صلاحیت شده ای که دوباره تایید شده بود هنگام خرید آراء رویت و چندبار ازسوی مسئولین امر به وی تذکرداده شد. میگن او را از جایی که جیبش پر ملات بود فقط تذکر می دادند!! تا اینکه دیدند فریاد بورس خرید آرا اش بد جوری داره در شهر ودر نزد مسئولین استان رکورد میزنه ، دستگیرش کردند . راننده اش را هم سر خرید آراء دستگیر کردند . ماشینش را هم دستگیر!! کردند و …

 ولی چه سود! شنیدی که میگن « شیشه چو بیشتر شکند، تیز تر می شود؟! » آره ، وقتیکه آزاد شد ، فعالیتش را بیشتر کرد!!

گفتم: عجب!  چه داستان هایی تو پیدا میکنی ، خوب نتیجه چه شد ، رای آورد ؟!

گفت: شد نفرات اول همان شهر!! با رای سالم سالم!!! (البته قصد توهین به آرائ مردم را نداریم ولی برخی دیگه شورش رو در آوردند) و….

 در خصوص حوادث انتخابات گفتنی ها فراوان دارم که اگر زنده ماندم تقدیم می کنم .

گفتم: باشه ، منتظر خبرهای نابت می مانیم./احرار گیل

Share