رهبری املشی:نماینده مردم رودسر و املش: تمکین به قانون پیام اصلی انتخابات است

به گزارش دیارمیرزا محمدمهدی رهبری‌املشی ،درخصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: اکنون در شرایط خاص مسائل داخلی و بین‌المللی قرار داریم و باید برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در وضعیت داخلی به وحدت و یکپارچگی و در وضعیت بین‌المللی به بالاترین جایگاه دست یابیم.   وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به […]

به گزارش دیارمیرزا محمدمهدی رهبری‌املشی ،درخصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: اکنون در شرایط خاص مسائل داخلی و بین‌المللی قرار داریم و باید برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در وضعیت داخلی به وحدت و یکپارچگی و در وضعیت بین‌المللی به بالاترین جایگاه دست یابیم.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به شرکت در انتخابات افزود: ملت عزیز ما با مشارکت خود می‌توانند در رفع مشکلات داخلی تاثیرگذار باشند و همچنین در سطح بین‌المللی جایگاه کشور را ارتقا ببخشند. 

 

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه تمکین به قانون پیام اصلی انتخابات است، گفت: قانون صلاحیت‌ها را مشخص کرده و همه بنا به معیارهای قانونی موجود فرد اصلح را انتخاب می‌‌کنیم لذا همه سازو کار انتخابات قانون است، زیرا تمکین به قانون یعنی پذیرش همه حقوقی که برای ما تعیین شده‌ است.

 

رهبری ‌املشی در پایان تاکید کرد: آنان که طرفدار انقلاب، نظام، قرآن، اسلام، خون‌ شهدا و توسعه و ارتقای مملکت هستند باید با حضور حداکثری خود زمینه سرافرازی جمهوری اسلامی را فراهم آورند تا بدخواهان کشور را مایوس کنند.

Share