رئیس ستاد ثامن الائمه دکتر علی اکبر ولایتی در گیلان منصوب شد

به گزارش دیارمیرزا طی حکمی از سوی دکتر علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام ” محسن پور محمد ” را به عنوان رئیس ستاد ثامن الائمه خود در گیلان منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به ولایتمداری، تعهد و پشتکار جنابعالی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به […]

به گزارش دیارمیرزا طی حکمی از سوی دکتر علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام ” محسن پور محمد ” را به عنوان رئیس ستاد ثامن الائمه خود در گیلان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به ولایتمداری، تعهد و پشتکار جنابعالی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به موجب این حکم حضرتعالی به عنوان ریاست ستاد ثامن الائمه در استان منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکال به ایزدمنان و با رعایت کامل موازین و مقررات تمام توان و ظرفیتی که تاکنون ایجاد شده است را در راه نیل به مقصود وخلق حماسه سیاسی به کار گیرید.

حجت الاسلام ” محسن پور محمد ” با داشتن دکتری ” مبانی نظری اسلام ” از دانشگاه معارف اسلامی قم ، مسئولیت هایی همچون معاون دایره المعارف علوم عقلی اسلامی موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی (ره)، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان و علوم پزشکی استان، مدیر نظارت و بازرسی دانشگاه های کشور و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در کارنامه خود دارد.

Share