امام جمعه موقت رشت:

رئیس جمهور آینده در عرصه بین‌المللی حفظ حیثیت کند

امام جمعه موقت رشت خواستار هماهنگی رئیس جمهور آینده با ولایت فقیه شد و گفت: رئیس جمهور آینده در عرصه بین‌المللی باید حفظ حیثیت کند وی ساخت مسکن مهر را از نقاط قوت دولت فعلی دانست و تصریح کرد: کنترل مصرف انرژی باید در دولت آینده ادامه یابد و رئیس جمهور ساخت مسکن مهر برای محرومان را دنبال کند.

به گزارش  دیارمیرزا ، حجت‌الاسلام غلامرضاشفیعی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید به وظیفه خود عمل کند.13920323121212699691733

وی همراهی و هماهنگی با ولایت فقیه را انتظار مردم از رئیس جمهور آینده عنوان کرد و افزود: وجود ولی فقیه از امتیازهای جمهوری اسلامی ایران است.

شفیعی‌زاده ولایت فقیه را سبب ثبات کشور خواند و اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید بداند ولی فقیه در امور جاری کشور اشراف جامع دارد.

امام جمعه موقت رشت با تاکید براینکه رئیس جمهور آینده نباید قانون‌گریز باشد، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده نباید فراتر از قانون عمل کند.

وی حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی را از انتظارهای مردم از رئیس جمهور آینده عنوان کرد و یادآور شد: رئیس جمهور آینده در عرصه بین‌المللی باید حفظ حیثیت کند.

شفیعی‌زاده ایران را کشوری بزرگ و ثروتمند توصیف کرد و گفت: مردم انتظار دارند رئیس جمهور آینده از کشور محرومیت‌زدایی کند.

امام جمعه موقت رشت ادامه سفرهای استانی هیئت دولت را از جمله مطالبات مردم از رئیس جمهور آینده عنوان کرد و افزود: پرداخت یارانه‌ها به مردم محروم و اقشار کم‌درآمد باید در دولت آینده ادامه یابد و عدالت مد نظر باشد.

وی ساخت مسکن مهر را از نقاط قوت دولت فعلی دانست و تصریح کرد: کنترل مصرف انرژی باید در دولت آینده ادامه یابد و رئیس جمهور ساخت مسکن مهر برای محرومان را دنبال کند.

شفیعی‌زاده بر وفای به عهده رئیس جمهور آینده تاکید کرد و یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید اوضاع اقتصادی کشور را سر و سامان دهد.

Share