رئیس جمهور منتخب ملت با صدور پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفت

به گزارش  دیارمیرزا ، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با صدور پیامی این پیروزی را تبریک گفت. وی در این پیام تصریح کرد: صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مایه مباهات و خرسندی […]

به گزارش  دیارمیرزا ، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با صدور پیامی این پیروزی را تبریک گفت.

وی در این پیام تصریح کرد: صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مایه مباهات و خرسندی همه ایرانیان و آنانی است که به سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشند، شد.rohani 1

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران در ادامه این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران ، جامعه ورزشی کشور و ورزشکاران و ورزش‌دوستان صمیمانه تبریک گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت  تاکید کرد: اطمینان دارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: اینجانب نیز خود را در شادی ملت بزرگ ایران سهیم دانسته و برای یکایک ایرانیان درعرصه‌های گوناگون عزت‌آفرینی آرزوی بهروزی و سعادت دارم.

Share