دیدارسرزده استاندار گیلان با کاروان پیاده زائران مرقد امام خمینی (ره)

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان دیشب بطور سرزده با حضور در مسجد علی بن ابی طالب کرج با اعضای کاروان راهیان نورگیلان که در این مسجد استقرار یافته بودند دیدار کرد . مهندس کیهان هاشم نیا در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد گفت : در میان زائران پیاده ی مرقد امام […]

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان دیشب بطور سرزده با حضور در مسجد علی بن ابی طالب کرج با اعضای کاروان راهیان نورگیلان که در این مسجد استقرار یافته بودند دیدار کرد .

مهندس کیهان هاشم نیا در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد گفت : در میان زائران پیاده ی مرقد امام بودن تنها برای عرض خسته نباشیدگفتن نیست بلکه تلاش برای سهیم شدن در عشق و وفای شما به معمار کبیر انقلاب است .

وی با بیان اینکه حرکت ارزشمند زائران پیاده مرقد امام با هیچ معیار دنیوی قابل سنجش نیست گفت : حرکت امام حسین (ع) نیز که الگوی انقلاب ما شد هم با هیچ معیاری مادی قابل ارزیابی نبود و مردم ایران این عشق و دلدادگی را از عاشورای حسینی یاد گرفته اند .

استاندار گیلان گفت : از پیر بسیجی گیلان حاج جوشن تا جوانان و نوجوانان کم سن و سال این کاروان نیز برای عشق به اسلام و امام راحل ما دست به این حرکت زده اند که جای قدر دانی دارد .

گفتنی است : حرکت بیست و دومین کاروان پیاده زائران گیلانی مرقد مطهر امام خمینی (ره) چهارم  خرداد از رشت آغاز شد .

در این کاروان ۵۰۰ نفر از عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ۴۵۰ کیلومتر مسافت رشت تا مرقد مطهر را در مدت ۱۰ روز طی می کنند .

Share